کد خبر : 1731735 | 27 دی 1399 ساعت 12:06 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین سازی را سقوط کرده تصور نکنید

زارعی: برد مقابل فولاد می‌تواند اعتمادبنفس بزرگی باشد

گلزن ماشین سازی در جدال با نساجی مازندران مدعی است تیمش قادر خواهد بود از انتهای جدول فاصله بگیرد.

زارعی: برد مقابل فولاد می‌تواند اعتمادبنفس بزرگی باشد

به گزارش "ورزش سه"، اتابک زارعی که در دیدار روز گذشته مقابل نساجی توانست تک گل این تیم را به نام خود کند تا تبریزی‌ها با دستیابی به یک امتیاز از قائمشهر خارج شوند، درباره این بازی اینطور می‌گوید: بازی سخت و پرفشاری بود و هر دو تیم برای کسب پیروزی آمده بودند که در نهایت با نتیجه تساوی تمام شد. با انگیزه برد در این بازی حاضر شده بودیم اما در نهایت شرایط به شکلی پیش رفت که به یک امتیاز رسیدیم.

او که  تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند ادامه  داد: ما روی  ضربات کرنر کار کرده بودیم و خدا را شکر مثمر ثمر بود و توانستیم گل بزنیم. حیف شد و دوست داشتیم که برنده از زمین خارج شویم اما این تساوی هم در ادامه مسیر شرایط خوبی را نصیب ما خواهد کرد.

 

زارعی در واکنش به اتهام اتلاف وقت ماشین سازی در این جدال می‌گوید: ما به هیچ عنوان وقت تلف نکردیم و به سه امتیاز بازی نیاز داشتم. من و ایمان باصفا تعویض اجباری این بازی بودیم و به هیچ عنوان قصد اتلاف وقت را نداشتیم.

 

وی در خصوص اینکه آیا ماشین سازی در لیگ می‌ماند یا خیر گفت: اختلاف بین تیم‌ها کم است و از الان ماشین سازی را  سقوط کرده حساب نکنید چون ما در لیگ می مانیم و این هدف بزرگ ما در ادامه فصل خواهد بود و از پتانسیل لازم برای دستیابی به این هدف برخوردار هستیم.

 

زارعی در پایان در خصوص دیدار بعدی تیمش مقابل فولاد به عنوان یکی از مدعیان این فصل گفت: با فولاد خوزستان بازی داریم که بازی سختی است. فولاد تیمی  با ساختار خوب است و ما محکوم به برد هستیم و برای سه امتیاز می رویم و باید در این بازی و از امتیاز میزبانی برای رسیدن به اولین برد فصل سود ببریم. قطعا برد در این جدال می‌تواند انگیزه و اعتمادبنفس تیم را در ادامه راه افزایش دهد و برای آن تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها