کد خبر : 1731829 | 27 دی 1399 ساعت 20:07 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: حریف ما بدترین تیم لیگ برتر نیست!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام تاکید کرد حریف این هفته تیمش رقیب ضعیفی نیست.

مورینیو: حریف ما بدترین تیم لیگ برتر نیست!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف تاتنهام در هفته های اخیر و کسب تنها یک پیروزی از هفت بازی باعث شده فاصله اسپرز با صدر جدول افزایش یافته و آنها بر خلااف اوایل فصل شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر نداشته باشند. تاتنهام این هفته با شفلیدیونایتد رده بیستمی دیدار خواهد کرد، اما ژوزه مورینیو مدعی شد این تیم بر خلاف نتایجی که در این فصل گرفته تیم ضعیفی نیست.

 

1558958

 

ژوزه مورینیو گفت: "ما باید موقعیت های خود را تبدیل به گل کرده و اشتباهاتی انجام ندهیم که دروازه مان باز شود. من به جدول نگاه نمی کنم. البنه شرایط جدول را در نظر می گیرم، اما شرایط را جدی تر دیده و معتقدم شفلید به هیچ وجه بدترین تیم لیگ برتر نیست.

 

عملکرد شفلید خیلی بهتر از رتبه این تیم در جدول است، شما باید بازی های این تیم را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید تا متوجه شوید این تیم در بسیاری از بازی هایی که مغلوب شده لایق شکست نبوده است. در بسیاری از بازی ها تنها جزئیات کوچک رقم زننده نتیجه و تیم برتر زمین است. شفلید بارها تا به حال در این فصل تنها با اختلاف یک گل مغلوب شده و یا به تساوی 1-1 رضایت داده است. اگر بخواهیم با این ذهنیت بازی کنیم که حریف این هفته ما بدترین تیم لیگ برتر است، دچار دردسر بزرگی خواهیم شد."

 

دیدگاه‌ها