کد خبر : 1731853 | 27 دی 1399 ساعت 23:37 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

الساندرو باستونی:

باید کریس رونالدو را تیمی مهار کنیم

الساندرو باستونی، مدافع اینتر بازی در دربی ایتالیا را افتخارآمیز توضیف کرد.

باید کریس رونالدو را تیمی مهار کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در دیداری دشوار و در خانه خود پذیرای یوونتوس خواهد بود و برای حفظ امیدهای قهرمانی خود بعد از یک دهه چاره ای جز کسب پیروزی در این دیدار ندارد. الساندرو باستونی پیش از این دیدار مدعی شد بازیکنان اینتر باید به صورت تیمی و گروهی چاره ای برای مهار کریستیانو رونالدو، گلزن باتجربه و پرتغالی یوونتوس پیدا بکنند.

 

الساندرو باستونی گفت: "دیدار اینتر و یوونتوس همیشه احساس فوق العاده ای به شما می دهد. من سه یا چهار بار در این دیدار بازی کرده ام، اما شما همیشه همین احساس را دارید. این یک مسابقه بزرگ است و حضور در این دیدار یک افتخار محسوب می شود.

 

1471182

 

یوونتوس سالهاست موفق به کسب عنوان قهرمانی در سری آ می شود، اما ماجراجویی جدید ما سال گذشته با ورود آنتونیو کونته آغاز شده است. ما سعی خواهیم کرد شرایط را برای یوونتوس دشوار سازیم، زیرا می خواهیم رشد و پیشرفت کنیم. ما نسبت به فصل گذشته تبدیل به تیمی هجومی تر شده ایم و البته گل های بیشتری نیز دریافت می کنیم. اما در ادامه تلاش خواهیم کرد تعداد گل های خورده را به حداقل برسانیم.

 

رویاروی با کریستیانو رونالدو؟ با ما باید به صورت تیمی او را مهار کنیم. ما گروه قدرتمندی هستیم و رابطه خوبی با یکدیگر داریم، اما یوونتوس نیز تیم بزرگی محسوب می شود. شرایط این فصل به دلیل اتفاقات پیش آمده عجیب شده، اما ما سعی می کنیم ثبات داشته، بازی به بازی پیش برویم و در تمامی مسابقات پیش رو برنده شویم."

دیدگاه‌ها