کد خبر : 1731967 | 28 دی 1399 ساعت 18:56 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو و افشای دلیل دعوت بازیکنان ناپولی به ناهار

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی به پیروزی پرگل تیمش مقابل فیورنتینا واکنش نشان داد.

گتوزو و افشای دلیل دعوت بازیکنان ناپولی به ناهار

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می‌شد ناپولی کار چندان آسانی در دیدار امروز برابر فیورنتینا نداشته باشد و مقابل این تیم به دردسر بیفتد اما شاگردان جنارو گتوزو با ارائه یک نمایش چشم‌نواز و فوق‌العاده حریف خود را با شش گل شکست دادند؛ موضوعی که باعث شد بهترین پیروزی تاریخی ناپولی مقابل فیورنتینا به ثبت برسد.

 

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی در پایان بازی در رابطه با پیروزی فوق‌العاده تیمش مقابل فیورنتینا گفت: " در نگاه اول این یک بازی آسان به نظر می‌رسید اما اصلاً اینگونه نبود. داوید اوسپینا هنگامی که با یک گل از حریف پیش بودیم، یک مهار فوق‌العاده داشت. نقطه عطف بازی گل لورنزو اینسینیه بود. بعد از آن حریف چند موقعیت از دست داد و ما تمام فرصت های مان را تبدیل به گل کردیم.

 

 

1563362

 

 

اصلا آسان نیست که شما در یک نیمه چهار گل به ثمر برساند و در نیمه دوم تمرکزتان را حفظ کنید. در واقع به همین خاطر بود که من در نیمه دوم کمی فریاد می زدم.  ما در 23 بازی 50 گل به ثمر رسانده ایم که تعداد زیادی است.  البته بعضی اوقات ممکن است تعادل نداشته باشیم که انتخاب‌های درستی باید انجام شود."

 

جنارو گتوزو دو روز پیش تیمش را برای صرف ناهار به یک رستوران دعوت کرده بود. او در این باره گفت: " این تصمیمی است که من آن را اتخاذ کردم چرا که فکر می‌کردم بچه ها از نظر روحی خسته هستند. ایده درستی بود که با یک بشقاب ماکارونی و نوشیدنی با هم باشند و من نیز به آنها اطمینان خاطر بدهم.

 

 

1563346

 

 

گفته شد که من از تیم عصبانی هستم و تیم از من عصبانی شده است.  شما فوتبال بازی کرده اید و می دانید گاهی اوقات ممکن است تنش ایجاد شود. مربیگری این بازیکنان برای من افتخار بزرگی است. من می دانم رابطه ای با این بچه ها دارم که صرف نظر از داستان هایی است که تعریف می کنند‌."

دیدگاه‌ها