کد خبر : 1731984 | 28 دی 1399 ساعت 20:21 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مسئولیت نیمکت نشینی با خود بازیکنان است

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام به تمجید از عملکرد تانگی اندومبله پرداخت.

مورینیو: مسئولیت نیمکت نشینی با خود بازیکنان است

به گزارش "ورزش سه"، تانگی اندومبله که به عنوان گرانقیمت ترین خرید تاتنهام راهی این تیم شده بود، در بسیاری از روزهای حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت اسپرز در ترکیب قرار نمی گرفت. اما اندومبله اخیرا به ترکیب ثابت راه یافته و امروز او در جریان برتری 1-3 مقابل شفلید به زیبایی موفق به گلزنی هم شد. ژوزه مورینیو حالا از عملکرد این هافبک تنومند رضایت دارد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "عملکرد تیم خوب و راضی کننده بود و ما کاملا بر جریان بازی مسلط بودیم. در نیمه اول فرصت های کافی برای تمام کردن کار حریف داشتیم و در نیمه دوم نیز هدف مان یکسان بود و تغییر نکرد. در ادامه نیز با تکیه بر عملکرد درخشان و توام با نبوغ بازیکنان خود موفق به بازگشت به جریان بازی شدیم.

 

1562431

 

این دومین یا سومین بار بود که تانگی اندومبله 90 دقیقه بازی می کرد. او با توان و انرژی فراوانی بالا بازی می کند و این شرایط برای هافبک ها آسان نیست. در کل عملکرد اندومبله بسیار خوب بود. من چندین سال مربیگری کرده و بازیکنان زیادی تحت هدایت خود داشه اتم. من تجربه کافی داشته و احساس می کنم وقتی بازیکنی خیلی خوب بازی نمی کند، مسئولیت با خود اوست و وقتی بازیکنی شرایط را تغییر کرده و برعکس عمل می کند نیز باز مسئولیت با خود اوست.

 

درهای بازگشت برای هر بازیکنی به ترکیب باز است و وقتی بازیکنی در ترکیب ثابت قرار نمی گیرد، وظیفه خودش است متوجه شود چرا این اتفاق رخ داده است. گل امروز اندومبله فوق العاده بود، اما من به این موضوع اهمیتی نمی دهم و برای من عملکرد مهم است که نمایش اندومبله عالی بود و من واقعا خوشحالم که او به این سطح رسیده است."

دیدگاه‌ها