کد خبر : 1732001 | 28 دی 1399 ساعت 22:27 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: بندرت سرمربی یونایتد و لیورپول باهم موافقند!

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد معتقد است تیمش فرصت های بیشتری نسبت به لیورپول داشته است.

سولسشر: بندرت سرمربی یونایتد و لیورپول باهم موافقند!

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد امشب در شرایطی در استادیوم آنفیلد برابر لیورپول به تساوی بدون گل رسید که در نیمه دوم دو فرصت درخشان برای گلزنی داشت که آلیسون بکر هر دو موقعیت را دفع کرد. اوله گونار سولسشر مدعی شد اگر تیمش در بازی بعدی در لیگ برتر پیروز شود، تساوی امشب برابر لیورپول رضایت بخش بوده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "دیر پرچم زدن کم; داوران در صحنه های آفساید؟ معمولا به ندرت پیش می آید سرمربی منچستریونایتد و لیورپول سر موضوعی با یکدیگر توافق داشته باشند، اما باید در مورد وضع قوانین بازنگری داشت. در دیدار مقابل منچسترسیتی نیز پل پوگبا به خاطر همین قوانیم داوری دچار آسیب دیدگی شد.

 

1563456

 

لیورپول در بازی امشب بیشتر صاحب توپ و میدان بود، اما ما موقعیت های بیشتر نسبت به حریف در این مسابقه خلق کردیم. تنها در شرایط می توان گفت نتیجه این دیدار خوب بوده که ما در مسابقه بعدی موفق به کسب پیروزی شویم. در مقابل تیم خوبی بازی کردیم و فرصت هایی را نیز برای گلزنی از دست دادیم، اما اگر در بازی بعدی سه امتیاز را کسب کنیم از یک امتیاز مسابقه برابر لیورپول رضایت دارم. ما در نیمه اول به هیچ وجه خوب بازی نکردیم، اما به خوبی موفق به دفاع کردن شدم و واقعا احساس نمی کنم لیورپول موقعیت های زیادی روی دروازه ما ایجاد کرده باشد.

 

فکر می کنم هر چه از جریان بازی گذشت بهتر عمل کردیم و در دقایق پایانی می توانستیم به پیروزی نیز دست یابیم. دو موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشتیم که دروازه بان حریف دو عکس العمل درخشان نشان داد. ما پیشرفت کرده و در بازی های اخیر بهتر عمل کرده ایم. این فقط نتیجه نیست که بابتش ناامید شده ایم، بلکه در برخی موارد نیز می توانستیم واکنش بهتری داشته باشیم. من می دانم که این پسران می توانند بهتر از این هم بازی کنند.

 

من فکر می کنم که پل پوگبا امروز فوق العاده بازی کرد. ما می دانستیم که برای در مقابل اندرو رابرتسون از نظر دفاعی آماده باشیم و پوگبا عالی بازی کرد."

دیدگاه‌ها