کد خبر : 1732040 | 29 دی 1399 ساعت 09:25 | 10K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: با این بازیکنان کار من خیلی آسان است

منچسترسیتی پس از پیروزی پر گل شب گذشته، خود را به رده دوم جدول لیگ برتر رساند، اما سرمربی این تیم هنوز قصد ندارد به زمزمه‌های احتمال قهرمانی این تیم توجهی کند.

گواردیولا: با این بازیکنان کار من خیلی آسان است

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، با وجود رسیدن به فاصله دو امتیازی با منچستریونایتد صدرنشین، از صحبت راجع به شانس قهرمانی سیتیزن ها در لیگ برتر خودداری کرد.

سیتیزن ها شب گذشته با پیروزی 4-0 برابر کریستال پالاس، پنجمین برد پیاپی خود در لیگ برتر را جشن گرفتند و بالاتر از لستر و لیوپول در رده دوم جدول ایستادند.

جان استونز در هر نیمه یک گل برای سیتی به ثمر رساند و ایلکای گوندوگان و رحیم استرلینگ نیز دو گل دیگر این تیم را وارد دروازه کریستال پالاس کردند.

منچسترسیتی در صورت برد در بازی بعدی، منچستریونایتد را پشت سر گذاشته و صدرنشین لیگ برتر خواهد شد.

پپ گواردیولا پس از برد در بازی دیشب گفت:"من قصد ندارم پیامی بفرستم! بازی با استون ویلا در روز چهارشنبه پیش روی ماست. ما یک بازی یک بازی پیش می رویم.

چند هفته پیش چندین امتیاز از لیورپول عقب بودیم و در چند بازی پیروز شدیم و این کاری است که باید انجام دهیم. حالا من به بازی با استون ویلا فکر می کنم."

گواردیولا راجع به عملکرد استونز افزود: "دوباره اوج گرفتن استونز فقط متعلق به خود او است. اگر تنها یک نفر باشد که مستحق این موضوع باشد، آن یک نفر جان است. او در گذشته به دلایلی مشکلاتی داشت و اینکه چگونه بر این مشکلات غلبه کرد فقط به خود او تعلق دارد. او لیاقت بازی کردن را دارد، او اشتباه نمی کند و با روبن دیاز زوج خوبی شده اند."

 

1563541

 

گواردیولا اضافه کرد: "ما گل نخوردیم و پالاس هم خیلی خوب دفاع می کرد و مجبور بودیم صبور باشیم. عملکرد مطمئن و باثباتی داشتیم و این یک برد خیلی مهم است. در مقابله با تیم های بزرگ، خوش شانسیم که این خصوصیت را داریم.

در یک سوم پایانی وقتی کوین دی بروین پاس گل داد، ایلکای گوندوگان و رحیم استرلینگ توپ را در گوشه دروازه کاشتند و جان استونز هم امشب در محوطه جریمه غوغا کرد. کار برای من بسیار آسان است وقتی این بازیکنان را دارم.

ما سعی کردیم مانند چند فصل گذشته بازی کنیم و در دفاع اشتباهی نکنیم. سال گذشته اشتباه زیاد داشتیم."

 

دیدگاه‌ها