کد خبر : 1732083 | 29 دی 1399 ساعت 11:53 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوتی که مانع از صدرنشینی لیورپول شد (عکس)

بازیکنان لیورپول نسبت به قضاوت پل تیرنی داور دیدار این تیم با منچستر و اتمام زودهنگام نیمه اول، معترض بودند.

سوتی که مانع از صدرنشینی لیورپول شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در مهمترین دیدار هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد و لیورپول در استادیوم آنفیلد به مصاف هم رفتند و برخلاف انتظارها، این دیدار آنچنان زیبا و تماشایی از آب درنیامد و تلاش دو تیم برای رسیدن به گل، بدون نتیجه بود.


شاگردان کلوپ پس از تساوی بدون گل مقابل نیوکاسل و شکست یک بر صفر برابر ساوتهمپتون، برای سومین دیدار متوالی بدون اینکه بتوانند دروازه رقیب را باز کنند به کار خود پایان دادند تا نگرانی هواداران این تیم بیشتر شود بخصوص اینکه آنها اکنون در رده چهارم جدول رده بندی لیگ جزیره قرار گرفته اند.


اما در ثانیه های پایانی این دیدار در نیمه نخست، شاید سادیو مانه می توانست صاحب یک فرصت ایده آل شود و در مصاف تک به تک با دخیا سنگربان یونایتد قرار بگیرد ولی سوت پل تیرنی داور این مسابقه، مانع از دوئل دو نفره مانه و دخیا شد.


در حالیکه تیرنی برای نیمه نخست این دیدار یک دقیقه زمان تلف شده در نظر گرفته بود، بازیکنان لیورپول در میانه میدان صاحب توپ بودند که تیاگو آلکانترا توپ را به شقیری رساند و پاسی که این بازیکن به پشت مدافعین انداخت نصیب مانه شد ولی تیرنی در سوت خود دمید و مانع از شکل گیری یک موقعیت جدی برای لیورپول شد.


تصاویر تلویزیونی و تایمر این مسابقه به خوبی نشان می دهد که در لحظه به صدا درآمدن سوت پل تیرنی به نشانه پایان بازی در نیمه نخست، 5 ثانیه تا اتمام وقت های تلف شده باقی مانده بود و اگر این داور سر موعد مقرر سوت پایان بازی را به صدا در می آورد، سادیو مانه در مصافی تک به تک با دخیا قرار می گرفت و چه بسا موفق به باز کردن دروازه او نیز می شد.

 

1563630

 

1563633

 

1563634

مسئله ای که با اعتراض بازیکنان لیورپول و جوردن هندرسون نیز همراه بود. در لحظه سوت پایان بازی در نیمه نخست، تیاگو آلکانترا بازیکن لیورپول با اعتراض به داور معتقد بود او باید اجازه می داد موقعیت لیورپولی ها شکل بگیرد و این بازیکن اسپانیایی باور نداشت که پل تیرنی در سوت خود دمیده است.

 

جوردن هندرسون کاپیتان لیورپول نیز پس از این بازی اعتراف کرد که بازیکنان لیورپول از اینکه پل تیرنی پنج ثانیه زودتر از اتمام وقت های تلف شده در سوت خود دمیده است، خوشحال نبوده اند آن هم در شرایطی که سادیو مانه با دخیا تک به تک شده بود. 

 

1563631

 

1563632


هافبک لیورپولی ها که دوران مصدومیتش را سپری می کند به Sky Sports گفت: بازیکنان لیورپول از اینکه داور مسابقه 5 ثانیه زودتر در سوت خود دمید، ناامید شده اند. مانه فرصت خوبی داشت ولی تیرنی مانع از آن شد. همانطور که می توانید تصور کنید از این موضوع خوشحال نبودیم.


لیورپول در صورت پیروزی در این بازی خانگی می توانست به صدر جدول رده بندی صعود کند ولی اکنون آنها در رده چهارم قرار دارند و در صورتی که منچسترسیتی در دیدار معوقه اش به برتری دست یابد، فاصله تیم یورگن کلوپ با صدر جدول به 4 امتیاز خواهد رسید.

دیدگاه‌ها