کد خبر : 1732162 | 29 دی 1399 ساعت 17:20 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی ایتالیا و هشدار جدی به آندره پیرلو

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا به آندره پیرلو هشدار داد که سرمربیگری اصلاً مانند دوران بازی نیست و تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارد.

سرمربی ایتالیا و هشدار جدی به آندره پیرلو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته بعد از ارائه یک نمایش کاملا ناامید کننده با دو گل از اینتر شکست خورد تا علاوه بر باخت در یک مسابقه بزرگ، سه امتیاز مهم را از دست داده باشد و با صدر جدول فاصله بگیرد.

 

 

1563468

 

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره دیدار شب گذشته اینتر و یوونتوس گفت: " این بازی خوبی بود و من از دیدن گل نیکولو بارلا بسیار خوشحال شدم. از طرف دیگر این یک پیروزی بسیار خوب برای اینتر محسوب می شود. یوونتوس هر چند وقت یک بار تنها یک بازی بد انجام می دهد. این اتفاق گاهی در فوتبال رخ می‌دهد."

 

انتقادات از آندره پیرلو: " این که در آغاز با مشکلاتی مواجه شود طبیعی است؛ حتی اگر بازیکنان فوق العاده ای داشته باشید. طبیعی است و هر فردی رفته رفته شرایطش بهتر می شود. اما در عین حال او باید بداند که مربیگری مانند زمان بازی نیست."

 

 

1563767

 

 

عملکرد خوب میلان: "من فکر می‌کنم آنها هماهنگی زیادی پیدا کرده اند و تیمی جوان هستند‌‌. در ابتدا گمان می کردم که فقط برای یک مدت زمان خاص دوام می آورند اما هنوز صدرنشین هستند. اگر آنها کالیاری را شکست دهند می توانند خطرساز شوند و تا پایان رقابت ها مدعی قهرمانی باشند."

دیدگاه‌ها