کد خبر : 1732172 | 29 دی 1399 ساعت 17:37 | 23K بازدید | 1 دیدگاه

عبدی؛ فریاد یک مهاجم قاتل علیه انتقادات (عکس)

مهاجم پرسپولیس بار دیگر در قامت گلزن در ترکیب این تیم ظاهر شد تا نشان دهد در صورت اعتماد قادر خواهد بود شرایط را به سود تیم خود شکل دهد.

عبدی؛ فریاد یک مهاجم قاتل علیه انتقادات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی بعد از گلی که برابر استقلال به ثمر رساند، دومین گل پیاپی خود در فصل جاری را مقابل فولاد خوزستان به ثبت رساند. در شرایطی که یحیی گل محمدی در بازی با سپاهان با عدم اعتماد به مهاجمان تیم خود، آنها را نیمکت نشین کرده بود، بعد از فرصتی که مقابل استقلال نصیب عبدی شده بود، این بازیکن موفق شد دومین گل خود برابر رقیب سنتی را به ثمر برساند. عبدی که اکنون از انگیزه و اعتمادبنفس لازم برخوردار شده، دومین گل فصل خود را نیز برابر فولاد خوزستان به ثمر رسانده تا این تیم در آستانه برد برابر شاگردان جواد نکونام قرار داشته باشد.

 


پرسپولیس که در این فصل آمار خوبی را از حیث گلزنی به جا نگذاشته، طی هفته‌های اخیر با انتقادات زیادی از این حیث مواجه بوده و یحیی گل محمدی نیز این ضعف را به جدایی دو بازیکن تاثیرگذار خود (مهدی ترابی و علی علیپور) در فاز تهاجمی مرتبط دانسته است. موضوعی که با جدایی بشار رسن، به نظر می‌رسید شرایط را بدتر از گذشته برای سرخپوشان کند.

 

با این حال عبدی توانسته در دو هفته اخیر با ثبت دو گل، پاسخ روشنی به این انتقادات بدهد  و نشان دهد در صورت اعتماد لازم از سوی کادرفنی، قادر خواهد بود همانند دیدارهای بزرگی که گلزنی کرده ( استقلال، النصر و ...) بار دیگر در قامت گلزن برای این تیم ظاهر شود و خلا غیبت عیسی آل کثیر را به خوبی بپوشاند.

 

1563783

دیدگاه‌ها