کد خبر : 1732188 | 29 دی 1399 ساعت 18:44 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر و توضیح درباره علت تعویض دور از انتظار

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد درباره تعویض دقایق پایانی برونو‌ فرناندز مقابل لیورپول توضیح داد.

سولسشر و توضیح درباره علت تعویض دور از انتظار

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی می‌توان از برونو فرناندز به عنوان یکی از بهترین خریدهای باشگاه منچستر یونایتد در سال‌های اخیر نام برد؛ ستاره پرتغالی بعد از انتقال به اولدترافورد نمایش های درخشانی در ترکیب شیاطین سرخ ارائه داده و در چند ماه گذشته بهترین بازیکن تیم اوله گنار سولسشر بوده است.

 

برونو فرناندز شب گذشته نیز در دیدار مهم و سرنوشت‌ساز منچستر یونایتد مقابل لیورپول در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش نسبتاً خوبی نیز از خود ارائه داد. او در لحظات پایانی بازی یک مشاجره لفظی با ستاره هلندی لیورپول یعنی جورجینیو واینالدوم پیدا کرد و پس از آن در حالی که اصلاً از تعویض خود راضی به نظر نمی‌رسید، زمین مسابقه را ترک کرد تا میسون گرینوود به بازی بیاید.

 

 

1563809

 

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد درباره این تعویض دور از انتظار در لحظات پایانی بازی دیشب گفت: " این یک تصمیم تاکتیکی بود. برونو از زمانی که به اینجا آمده در اکثر بازی‌ها برای ما به میدان رفته است. در پایان من احساس کردم که ماندن پل پوگبا در زمین می‌تواند ما را در موقعیت بهتری قرار دهد.

 

از طرف دیگر شما می‌دانید که میسون می تواند فرصت گلزنی خود را در یک لحظه تبدیل به گل کند. در واقع به این منظور گرینوود را به زمین مسابقه فرستادیم؛ حتی اگر مدافع مقابل او اندی رابرتسون بوده باشد."

دیدگاه‌ها