کد خبر : 1732203 | 29 دی 1399 ساعت 19:31 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

الکس دل پیرو و نگرانی بابت عملکرد ضعیف یوونتوس

الکس دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس می گوید عملکرد این تیم در دیدار برابر اینتر نگران کننده بوده است.

الکس دل پیرو و نگرانی بابت عملکرد ضعیف یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری شب گذشته در ورزشگاه جوزپه مه آتزا مهمان اینتر بود و در مسابقه ای که نتوانست نمایش خوبی از خود ارائه دهد با دو گل از حریف شکست خورد تا فاصله تیم آندره پیرلو با صدر جدول به هفت امتیاز افزایش پیدا کند؛ البته یوونتوس هنوز یک بازی نسبت به اینتر کمتر انجام داده است.

 

الکس دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس که از عملکرد این تیم در دیدار شب گذشته مقابل اینتر نگران به نظر می رسید در این باره گفت: " یوونتوس در کل بازی نمایش بی اثری داشت و فکر می‌کنم این نگران کننده ترین چیز است. این در گذشته نیز اتفاق افتاده است. ممکن است آنها نیمه اول را به حریف خود هدیه دهند اما همیشه در نیمه دوم موفق شده بودند اوضاع را تغییر دهند.

 

با این حال یوونتوس در این فصل همیشه برنده بازی های مهم بوده است. شما کافیست نگاهی به دیدار برابر بارسلونا و میلان بیندازید."

 

1563852

 

 

غیبت چند بازیکن مهم یوونتوس: " نه آندره پیرلو و نه جورجو کیه لینی هیچ صحبتی درباره غایبین نکردند. الکس ساندرو و کوادرادو بازیکنان بسیار مهمی هستند اما صحبتی از غیبت آنها نشد؛ این بدان معناست که تیم کاملاً متمرکز است و بازیکنان آگاه هستند که برای پیشرفت باید شکست های سنگین را پشت سر بگذارند."

دیدگاه‌ها