کد خبر : 1732212 | 29 دی 1399 ساعت 19:45 | 136.7K بازدید | 15 دیدگاه

ما آدم بد داستان می‌مانیم و ادامه می دهیم

هاشمی نسب: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است

مربی تیم فولاد خوزستان گفت: امروز هر دو گل را هم روی اشتباه داور دریافت کردیم.

هاشمی نسب: لقب تیم خاص برازنده پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس حاضر شد و درباره اتفاقات فنی و حواشی این دیدار صحبت کرد.
امروز روی دو خطا گل خوردیم


ما آمده بودیم بازی را ببریم. ما همه چیز را در شرایط عادی سنجیده بودیم و به توانایی تیم ایمان داشتیم. بد شروع کردیم و گل خوردیم و می‌توانستیم به بازی برگردیم. دو سه تا موقعیت گل داشتیم که می‌توانستیم بازی را همانجا تمام کنیم. یک اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد که من به خودم جرأت نمی‌دهم، بگویم. با تمام احترامی که برای زاهدی‌فر قائلم،‌ در 10 هفته برای ما چهار بار قضاوت کرده است. در بازی استقلال پنالتی به اشتباه گرفته شده است. در بازی با نساجی یک بر صفر بردیم، اما باز هم پنالتی برای ما گرفته نشده است. امروز هم روی دو خطا گل خوردیم.


پرسپولیس فینالیست آسیا بوده، ما باید 5 روز یک بار بازی کنیم!


روی گل دومی که پرسپولیس زد اصلا خطایی صورت نگرفت که خطا گرفتند اما پرسپولیس به فینال آسیا رفته و به جای آنکه آنها 5 روز یکبار بازی کنند ما 5 روز یکبار بازی می‌کنیم. تمام برنامه ریزی به این شکل است که ببینند پرسپولیس کِی راحت است که می‌تواند بازی کند. یکسری مسائل دیگر هم اتفاق افتاده است، مثلا  فیلمبردار صدا و سیما به داور چهارم و مربی حریف می‌گوید که پنالتی نبود، پنالتی نبود. چه حرفی باید بزنیم؟


لقب خاص واقعا برازنده پرسپولیس است!


مربی حریف به داور می‌گوید لباس فولاد مشکی است و به خاطر اینکه با لباس داور تداخل پیدا نکند باید کاور بپوشند، من نمی‌خواهم کاور بپوشم! واقعا کلمه خاص برازنده این تیم است که می‌گویند تیم خاص! ایراد ندارد من 20 سال است که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنم و تمام زندگی ام شده جنگ و جدل با برخی هواداران تیم خاص ولی ایرادی ندارد، از این به بعد هم ادامه بدهند.


آقایان مظلوم نمایی می‌کنند که نیمکت ما آرام است


من نصف عمرم گذشته و اگر می‌خواهند ادامه بدهند، نمی‌دانم که می‌گویند نسل عوض شده ولی حرف من این است، قبل از بازی می‌گویند نیمکت فولاد شلوغ است و در این موارد صحبت می‌کنند. همین تیم نایب قهرمان آسیا در بازی با ذوب‌آهن، بازی با استقلال و همین بازی امروز با ما نشان دادند نیمکت چنان آرامی هم ندارند با تمام احترامی که به کریم باقری رفیق 35 ساله خودم قائل هستم ولی آقایان مظلوم نمایی می‌کنند که نیمکت ما اینگونه نیست.


ما هم یک دورانی خاص بودیم!


درست است که منِ مهدی هاشمی نسب در این فوتبال آدم بده شده‌ام و هزار القاب برای من ساختند ولی شما هم آدم خوب داستان نیستید و زیاد خوب خودتان را جلوه ندهید. حداقل ما یکدیگر را خوب می‌شناسیم چون همبازی بودیم. من هم در پرسپولیس بازی کردم، ما هم یک زمان خاص بودیم. قبل از دربی یک اخطاره بودم و خطا می‌کردم و باید اخراج می‌شدم و دربی را از دست می‌دادم ولی داور می‌گفت آقای هاشمی نسب هفته دیگر در دربی بازی دارید. بله، ما هم خاص بودیم. ما هم این مسائل را در فوتبال دیده‌ایم ولی تو را به خدا و قرآن خودتان را آدم خوبه جلوه ندهید. نمی‌دانم یک نفر چه سمتی دارد که بعد از بازی به مربی ما فحاشی می‌کند و شما کارش را تائید می‌ کنید اما سیاه بازی و مظلوم نمایی نکنید. مردم آدم‌ها را خوب می‌شناسند، اصلا شما آدم خوب داستان باشید، ما هم آدم بد داستان می‌مانیم و ادامه می‌دهیم. ان‌شاالله در ادامه راهشان موفق باشند و در سال‌های آینده قهرمان آسیا شوند. واقعا باز هم می‌گویم واژه خاص برازنده آنها است.


ما تیم عادی هستیم و باید این بلاها سرمان بیاید!


در برخی صحنه‌ها داور پنالتی گرفته ولی در زمین فوتبال بازیکن آنها کاری می‌کند که باید 2 کارت قرمز پشت سر هم می‌گرفت. همه چیز به هم می‌آید. در هر صورت ما فولاد و تیم عادی هستیم و خاص نیستیم و این بلاها باید سر ما و امثال ما بیاید.

دیدگاه‌ها