کد خبر : 1732213 | 29 دی 1399 ساعت 19:47 | 100.9K بازدید | 5 دیدگاه

دوباره صدرنشین می‌شویم؛

امیری: هاشمی‌نسب لطف دارد

مهاجم پرسپولیس معتقد است دوباره به کورس مدعیان و صدر جدول برمی‌گردند.

 امیری: هاشمی‌نسب لطف دارد

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل فولاد اظهار کرد: خدا را شکر برنده شدیم. امروز بازی فوق‌العاده سنگینی داشتیم. می‌دانستیم فولاد با تمام توان آمده تا بتواند از این بازی امتیاز بگیرد و کار راحتی نداشتیم ولی خدا را شکر برخلاف مسابقات قبل موفق شدیم نتیجه را حفظ کنیم و به سه امتیاز برسیم.

 

او ادامه داد: شک نکنید پرسپولیس به صدر جدول برمی‌گردد؛ شروع دوباره ما از بازی قبل بود که نمایش خوبی داشتیم، اما متاسفانه نتیجه لازم را نگرفتیم ولی امروز نمایش خوب ما همراه با سه امتیاز شد. امیدوار هستم این روند را حفظ کنیم و به جایگاهی که استحقاق‌اش را داریم، برسیم.

 

مهاجم پرسپولیس درباره عصبی بودن‌اش در لحظات پایانی مسابقه گفت: شرایط دقایق پایانی بازی سخت بود. همیشه از داوران حمایت کردیم، اما متاسفانه داور در بازی امروز با آن پنالتی جو را بهم ریخت و موجب شد تا بین تیم‌ها و نیمکت‌ها تنش به وجود بیاید. همین مسئله ما را هم عصبی کرد، اما امیدوار هستم همانطور که ما امیدوار هستیم آنها روز به روز بهتر شوند، قضاوت‌های خوبی هم از داوران ببینیم.

 

امیری در واکنش به اظهارات مهدی هاشمی‌نسب که پرسپولیس را یک تیم خاص دانسته، ابراز کرد: آقای هاشمی‌نسب به ما لطف دارند(با خنده). شما امروز دیدید پنالتی‌ای که به ناحق علیه ما گرفتند، تبدیل به گل شد. آقای هاشمی‌نسب را خیلی دوست دارم ولی به نظرم نباید این صحبت‌ها را انجام دهند. تیم خیلی خوبی دارند و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

دیدگاه‌ها