کد خبر : 1732214 | 29 دی 1399 ساعت 19:48 | 56.6K بازدید | 1 دیدگاه

جمله فارسی بوژیدار برای آینده‌اش در پرسپولیس

دروازه‌بان کروات پرسپولیس در واکنش به اینکه چه آینده ای در این تیم با توجه به شایعات خواهد داشت، جمله‌ای فارسی را به زبان آورد.

جمله فارسی بوژیدار برای آینده‌اش در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بوژیدار رادوشوویچ در فصل جاری هم نتوانسته رقیب گلر ایرانی این تیم شود و این روزها در متن شایعات مربوط به جدایی احتمالی‌اش از این باشگاه به دلیل اختلاف مالی و نارضایتی بابت عدم دریافت مطالباتش قرار دارد، با جمله‌ای کوتاه و به فارسی درباره آینده‌اش در این تیم پاسخ داد.

 

بوژیدار که چهارمین فصل حضور در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد، در شرایطی که ماسک با لوگوی پرسپولیس را بر دهان گذاشته بود، سوژه اصلی اصحاب رسانه در خصوص پاسخگویی درباره آینده اش قرار گرفت. جایی که خبرنگاران در سوالی کوتاه به دنبال این بودند تا موضع او درباره ادامه همکاری با این باشگاه را مطلع شوند. بوژیدار که نمی‌خواست در مقام پاسخگویی درباره اتفاقات اخیر باشد، در پاسخی کوتاه و البته به زبان فارسی درباره اینکه در پرسپولیس خواهد ماند گفت: "فقط خدا می‌دونه!"

 

دروازه بان کروات پرسپولیس بعد از این جمله مسیر حضور در اتوبوس تیم را پیش گرفت و ترجیح داد پاسخ صریح و روشن‌تری در این خصوص ندهد. با این حال آخرین گمانه‌زنی‌ها علیرغم اینکه گفته می‌شد طبق توافق طرفین برای دریافت مطالبات تا اواسط فروردین‌ماه، صورت گرفته، قوت گرفتن احتمال جدایی این دروازه بان باسابقه از جمع سرخپوشان است.

 

پرسپولیس که به تازگی بشار رسن را از دست داده، با احتمال جدایی بوژیدار رادوشوویچ دیگر خارجی حاضر در لیست خود را هم از دست خواهد داد تا با قانون ممنوعیت جذب بازیکن خارجی، آنها با لیستی کاملا ایرانی آماده ادامه رقابت‌ها و خصوصا رقابتی جدید در آسیا شوند. با این حال باید منتظر ماند و دید آیا بوژیدار طی روزهای آتی به توافق جدید با باشگاه پرسپولیس دست خواهد یافت یا طبق درخواستی که به باشگاه برای پرداخت مطالبات خود داده، با عدم دستیابی به این هدف قراردادش را فسخ و کار را از شیوه قانونی و شکایت به فیفا دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها