کد خبر : 1732252 | 29 دی 1399 ساعت 22:44 | 59.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن هدیه یوونتوس را پس می فرستد!

بایرن مونیخ علاقه ای به حفظ داگلاس کاستا، وینگر برزیلی در ادامه فصل ندارد.

بایرن هدیه یوونتوس را پس می فرستد!

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت های متوالی در سالهای اخیر اجازه درخشش مستمر از داگلاس کاستا را گرفته و این بازیکن کمتر فرصت قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم های خود را پیدا کرده است. چند ماه قبل و در اوج دوران شیوع کرونا، بایرن مونیخ با قراردادی قرضی این بازیکن را از یوونتوس به خدمت گرفت، اما میلی به حفظ این بازیکن در باشگاه آلمانی وجود ندارد.

 

1563894

 

نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد قرارداد قرضی داگلاس کاستا با بایرن در پایان ماه جاری به اتمام می رسد و هانسی فلیک تمایلی به تمدید این قرارداد ندارد. از طرفی خود یوونتوس نیز خواهان بازگشت داگلاس کاستا نیست و آینده او در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. یوونتوس به دنبال انتقال ولو قرضی او به لیگ برتر یا لالیگا است. با این حال مشکل اصلی دستمزد 6 میلیون یورویی خالص کاستا در هر فصل است و تعداد کمی از باشگاه های جهان در حال حاضر قادر به پرداخت این رقم هستند.

 

در حال حاضر و با توچجه به شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، داگلاس کاستا علیرغم بازی کردن در فصل جاری در ترکیب یوونتوس و بایرن مونیخ، از نظر قانونی مشکلی برای انتقال به تیم سوم ندارد. اما مشکل اینجاست در حال حاضر هنوز تیمی برای خرد او اقدام نکرده و بازگشت احتمالی به یوونتوس می تواند مشکلات مالی این باشگاه در این دوره دشوار را افزایش دهد.

دیدگاه‌ها