کد خبر : 1732265 | 30 دی 1399 ساعت 00:40 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

رفتارشان حرفه‌ای نبود؛

رضایی: قرار نبود اولتیماتوم به من رسانه‌ای شود

سرمربی ذوب‌آهن نسبت به حواشی به وجود آمده برای او برای ادامه همکاری‌اش با این تیم واکنش نشان داد.

رضایی: قرار نبود اولتیماتوم به من رسانه‌ای شود

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی در گفت‌وگوی تصویری با برنامه فوتبال برتر در واکنش به قطع همکاری ذوب‌آهن با او، اظهار کرد: اینجا(ذوب‌آهن) شرایط کاملا متفاوت است و صحبت‌های زیادی وجود دارد ولی من ترجیحا علی‌رغم اینکه خیلی‌ها تیم را دچار حاشیه و مشکل می‌کنند و خود را ذوب‌آهنی می‌دانند، دوست ندارم این کار را انجام دهم.

 

او ادامه داد: ترجیح می‌دهم الان راجع به تیم صحبت نکنم ولی بعدا شاید حرف‌هایم دو ساعت از وقت یک برنامه را بگیرد. صحبت‌های من چیزی نیست که بگویم تا مردم مشکل شخص من را بفهمند؛ حرف‌هایم، مشکلات فوتبال ایران است که باید حل شود؛ فوتبالی که هر روز هزینه می‌کنیم تا آن ر ا به جای درستی برسانیم تا درست شود.

 

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: من طالب این قضایا(ایجاد حاشیه) نیستم؛ فوتبال یک عرفی دارد و مسائل حاشیه‌ای به گونه‌ای است که در تمام باشگاه‌ها دیده می‌شود، اما درست نیست دو روز قبل از بازی شعله‌های اختلاف را بیشتر کنند و به مردم بگویند بیانیه مطرح شده است.

 

رضایی در واکنش به اولتیماتوم باشگاه ذوب‌آهن به او، اذعان کرد: باشگاه و هیأت مدیره و مدیرعامل حق دارند نسبت به نتایج واکنش نشان دهند، اما واکنش آنها می‌توانست بهتر و حرفه‌ای‌تر باشد و این شک و شبهه را از تیم بردارد. با خود من صحبت کردند و من موافق بودم. صحبت بر این شد تا تمام اتفاقات جلسه به‌صورت محرمانه و شخصی بین اعضاء بماند.

 

او ادامه داد: این اخلاق‌ها برای آدم‌هایی که بالغ و عاقل هستند، صدق نمی‌کند که این موارد رسانه‌ای شود. درست نیست از هر میکروفونی استفاده کنند تا اختلافات و مسائل داخلی جلسه را به رسانه بکشند. زیاد دوست ندارم مسائل حاشیه‌ای را بگویم. اختلاف بین دو نفر و مسائل حاشیه‌ای و اختلافات سلیقه‌ای نباید دامن‌گیر تیم شود و فکر سرمربی و بچه ها را مشغول کند چراکه تیم‌ها را از بحث اصلی و موفقیت تیم به بیراهه می‌برد.

 

سرمربی ذوب‌آهن اضافه کرد: دوست دارم مسائل حاشیه‌ای درون خانوادگی باشد و بتوانیم این مسائل را حل کنیم. این مورد را به هیچ وجه به رسانه نکشیم و بچه‌ها را دامن‌گیر این مسائل نکنیم.  متاسفانه این اتفاقات افتاد و امیدوار هستم بتوانیم آرامش را به تیم برگردانیم. سعی می‌کنم این قضیه را به بچه‌های تیم انتقال دهم تا آرامش داشته باشیم و بازی بعد برنده شویم.

 

رضایی یادآور شد: متاسفانه یک سری صحبت‌هایی می‌شود که درست نیست؛ هر تیمی می‌تواند هوادار داشته باشد ولی مهم این است شخصی که اظهار نظر می‌کند، چه کسی باشد و در چه سمتی به لحاظ فوتبالی فعالیت کند.

 

او تصریح کرد: هر ایرانی در هر جای دنیا می‌تواند راجع به من اظهار نظر کند؛ یک سلیقه و قابل احترام است، اما اینکه طرف فوتبالی و از نوع ورزش باشد، اهمیت دارد. صحبت‌های آقای نماینده هم برای من محترم است. تمام نمایندگان منتخب ملت هستند و نظر شخصی و سلیقه خود را می‌دهند.

 


سرمربی ذوب‌آهن با تکان دادن سر و افسوس بابت اظهارات نماینده فلاورجان(استان اصفهان) در مجلس عنوان کرد: قرار نیست جواب ایشان  را بدهم. ایشان یک نظر شخصی دارند و از یک طرف نماینده شهر اصفهان نیستند و نماینده یکی از شهرهای مجاور هستند. شخصیت‌شان برای من جدا از نماینده، به‌عنوان شهروند ایرانی و شاید هم طرفدار تیم که باشند یا نباشند، قابل احترام است. ذات فوتبال نیز همین هست؛ پارسال هم همین اتفاق افتاد و تیم در هفته‌های پایانی با حضور من ماندنی شد.

 

رضایی با ارائه یک پیشنهاد به نماینده مجلس منتقد او اظهار کرد: بجای اینکه پس از پنج ماه بیایند و ابراز دلسوزی کنند که حق هم دارند، همان ابتدای فصل می‌آمدند؛ البته افرادی به ایشان پیامک زدند و ابراز عشق و علاقه به تیم کردند ولی ای‌کاش روزهای اول می آمدند و برای تیم دلسوزی می‌کردند و حرف‌های ما را هم می‌شنیدند.

 

او تاکید کرد: جز خیرخواهی تیم هدفمان چیز دیگری نیست. اگر ایشان یک سال بیشتر نیست که نماینده شدند و ابراز دلسوزی و عشق به مردم می‌کنند، ما الان در کار خودمان نزدیک به ۳۰ سال است که حضور داریم. بیشتر از همه چیز شخصیت خودمان مهم است و آبروی خودمان را جمع کردیم.

 

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه من ذوبی هستم، عنوان کرد: من از همین ذوب به تیم ملی رفتم و لژیونر شدم. بدانند از سرمایه‌های ذوب‌آهن هستم و دوست ندارم ضربه‌ای به حیثیت و اعتبار این تیم و خودم بخورد. از همه بیشتر دلم برای این تیم می‌سوزد. مهم این است که ایشان(نماینده مجلس) اطلاع داشته باشند که نسبت به حواشی فوتبال اطلاعات کسب کنند.

دیدگاه‌ها