کد خبر : 1732292 | 30 دی 1399 ساعت 09:06 | 11.3K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: میلان برای سهمیه CL می‌جنگد

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که این تیم برابر کالیاری شایسته پیروزی بود.

پیولی: میلان برای سهمیه CL می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته با گل‌های زلاتان ابراهیموویچ توانست 2-0 کالیاری را شکست بدهد. میلان از دقیقه 74 با اخراج الکسیس سائلماکرز، 10 نفره بود. السیو رومانولی نیز پنجمین کارت زرد خود را در این بازی دریافت کرد تا پیش از بازی مهم برابر آتالانتا، سرمربی روسونری نگرانی های زیادی داشته باشد.

 

پیولی اما ترجیح می دهد روی نقاط مثبت این بازی تمرکز کند؛ میلان برای اولین بار از سال 2011 به بعد، قهرمان نیم‌فصل سری آ شده است و با 3 امتیاز بیشتر از اینترمیلان و یک بازی باقی مانده از نیم فصل، در صدر جدول قرار دارد.

 

پیولی بعد از برد برابر کالیاری گفت: "ما در هر بازی به این فکر می کنیم که بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم، این فصل این شکلی بوده. من همیشه از بازیکنانم می خواهم که دقت کنند، ما باید همه آماده باشیم و همینطور هم بوده. در این بازی با امتحان قدرت روبه‌رو شدیم و به شایستگی بردیم.

از هواداران برای حمایتشان تشکر می کنم. تیم همه تلاش خود را می کند که بهترین عملکردمان را اراده دهیم. ما باید همچنان فکر کنیم که هر مسابقه، مهمترین بازی ما است.

روز شنبه یک بازی بسیار مهم برابر آتالانتا داریم و بعد در آوریل می بینیم که جدول به چه شکل است."

 

1563972

 

ماریو مانژوکیچ آماده پوشیدن پیراهن شماره 9 میلان است اما پیولی با اشاره به رقابت بین مانژوکیچ و ابراهیموویچ گفت: "ایبرا گفت که حواسش به او خواهد بود. من خوشحالم، باشگاه جاه‌طلب است، آنها می خواهند میلان دوباره به اوج بازگردد. ورورد مانژوکیچ هم به کمک این وضعیت میآید.

با توجه به تعهدات‌مان در این فصل و حساسیتی که این فصل دارد، ما به بازیکنان زیادی نیاز داریم. من همچنین به بازیکنانم می گویم که میزان دقایق مهم نیست و کیفیت دقایق بازی است که اهمیت دارد.

وقتی باشگاه مانژوکیچ را به من پیشنهاد کرد، من بلافاصله پاسخ مثبت دادم. با او صحبت کردم و او بسیار با انگیزه است. مانژوکیچ یک برنده ذاتی است."

 

میلان پس از هجده بازی صدرنشین سری آ است و پیولی قول می دهد که تا آخرین لحظه برای رده های بالا خواهند جنگید.

پیولی افزود: "ما برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول خواهیم جنگید. همه بازیکنانم خواهند جنگید تا فاتح اسکودتو شوند و به چمپیونزلیگ برسند. این مسیری است که باید به ما اعتماد به نفس دهد، کیفیت ما ثابت شده است."

 

 

دیدگاه‌ها