کد خبر : 1732294 | 30 دی 1399 ساعت 09:14 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: می‌دانم که بازیکنانم قادر به انجام چه کارهایی هستند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از برد 3-0 این تیم برابر نیوکاسل و همچنین عملکرد بازیکنان خود بسیار راضی بود.

آرتتا: می‌دانم که بازیکنانم قادر به انجام چه کارهایی هستند

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی 3-0 برابر نیوکاسل،  شاگردان میکل آرتتا که 9 روز قبل در جام حذفی هم نیوکاسل را شکست داده بودند، توانستند در برابر این تیم دبل کرده و به رتبه دهم جدول لیگ برتر صعود کنند.

در برد دیشب آرسنال برابر نیوکاسل، توماس پارتی، هافبک غنایی توپچی ها، پس از هفته ها مصدومیت از ابتدا در ترکیب آرسنال حضور داشت.

میکل آرتتا از نمایش پارتی در پیروزی 3-0 برابر نیوکاسل بسیار راضی بود اما قصد دارد حسابی مراقب این بازیکن باشد. این اولین بار بود که پارتی پس از اوج گرفتن مصدومیت‌اش در بازی برابر تاتنهام، از ابتدا در ترکیب توپچی ها قرار گرفته بود.

 

آرتتا راجع به نمایش توماس پارتی گفت: "واقعا خوشحالم. هر چه از بازی گذشت او بهتر و بهتر شد. او تاثیر زیادی روی بازی داشت. او به ما چیزهایی می دهد که از دیگر بازیکنان متفاوت است. باید همچنان مواظب او باشیم، او در ماه های گذشته از میادین دور بوده، اما واقعا از نمایش او راضی هستم."

 

آرتتا همچنین از عملکر فوق‌العاده امیل اسمیت-رو و بوکایو ساکا نیز تمجید کرد.

 

1563978

 

آرتتا راجع به نمایش دو بازیکن جوان تیم‌اش افزود: "وقتی می بریم این موضوع لبخند به لب های من می آورد. من می دانم که بازیکنانم قادر به انجام چه کارهایی هستند. آنها خیلی خوب دارند پیشرفت می کنند. عملکردی که از خود نشان می دهند فوق‌العاده است.

انتظارات از آنها بسیار بالا خواهد بود پس ما باید آنها را به مسیر درستی هدایت کنیم. بازی آنها مخلوطی از انرژی، اشتیاق و کمی ناپختگی در بعضی مواقع است که خوب است چون به شدت بازیکنان بزرگسال پرتنش بازی نمی کنند. آنها واقعاً خوب عمل کردند."


 

 اسمیت-رو پاس گل دوم آرسنال را به ساکا داد و این بازیکن 20 ساله توپچی ها اکنون به آمار 5 پاس گل در 10 بازی خود در لیگ برتر رسیده است.

 

1563977

 

پیر امریک اوبامیانگ نیز در بازی دیشب دو گل برای آرسنال به ثمر رساند و کمک بزرگی در کسب 3 امتیاز بازی توسط شاگردان آرتتا بود.

 

آرتتا راجع به اوبامیانگ اضافه کرد: "او در نیمه اول تلاش کرد و دو سه شانس هم داشت که نتوانست به گل تبدیل کند، اما در پایان به دو گل به کارش پایان داد و فکر می کنم این بازی به دست آوردن اعتماد به نفسش خیلی خوب خواهد بود.

عملکرد او برای تیم بسیار عالی بود و به ما کمک کرد تا بازی را ببریم. در کل بسیار راضی ام."

دیدگاه‌ها