کد خبر : 1732309 | 30 دی 1399 ساعت 10:06 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

از سودای صعود تا قعرجدول؛

سقوط آزاد به سبک نودی‌ها! (عکس)

زردپوشان نود ارومیه برخلاف فصل گذشته که در تکاپوی صعود به لیگ برتر بودند، ثلث نخست فصل جدید رقابت‌های لیگ یک را در شرایطی بحرانی پشت سر گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران به پایان رسید و در این میان، توقف دسته‌جمعی مدعیان صعود به لیگ برتر به سود پارس‌جنوبی جم از نکات جالب‌توجه بود؛ هم‌چنین نود ارومیه، تیم بحران زده فصل جدید مسابقات که پیش از رقابت‌های دیروز تنها موفق به کسب دو امتیاز شده بود، مقابل قشقایی شیراز توانست اولین پیروزی خود را جشن بگیرد و امیدوار به بقا در لیگ یک شود.

 

اما نگاهی به جدول مسابقات و قیاس آن با تورنمنت فصل گذشته، به خوبی نشان می‌دهد که نودی‌ها سقوط آزاد را در جدول رده‌بندی تجربه کرده‌اند؛ آن‌ها فصل گذشته با وحید بیاتلو در مسیر لیگ‌برتری شدن قرار داشتند و تا پایان هفته دهم، برحسب تفاضل گل کمتر جایگاه دوم جدول رده‌بندی را در اختیار داشتند اما در فصل جاری نیز برای بقا در لیگ، دست و پا می‌زنند و امیدوار به خروج از بحران، خود را از انتهای جدول جدا کنند.

 

مشکلات مالی و مدیریتی نود در هفته‌ها و ماه‌های گذشته نیز در مسیر سقوط آزاد آن‌ها بی‌تاثیر نبوده، مشکلاتی که از اواخر فصل گذشته مسابقات لیگ یک آغاز شد و آن‌ها را از ریل مدعیان جدا کرد و حالا در فصل جدید نیز باعث شده تا با قعرنشینی کار خود را در لیگ یک آغاز کنند.

 

1564005

 

1564004

دیدگاه‌ها