کد خبر : 1732317 | 30 دی 1399 ساعت 10:28 | 45.3K بازدید | 2 دیدگاه

بی‌احتیاطی قاسمی‌نژاد و دردسر تازه یحیی؛

لحظه مصدومیت کنعانی‌زادگان در آزادی (عکس)

مدافع سرخ‌پوشان پایتخت روز گذشته نتوانست کامل در زمین مسابقه باشد و پس از جنجال بسیار به واسطه صحنه مشکوک پنالتی، به واسطه مصدومیت میدان را ترک کرد تا حالا غیبت او دردسر بزرگ کادرفنی پرسپولیس باشد.

به گزارش "ورزش سه" محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع پر سر و صدا و جنجالی پرسپولیس که در بازی روز گذشته مقابل فولاد، شرایط عجیبی را سپری کرد و پس از اعلام پنالتی به سود شاگردان نکونام، خود را به زمین کوبید و با فریادهای بلند قسم می‌خورد که خطایی را مرتکب نشده و حتی با برخورد فیزیکی کریم باقری هم مواجه شد، نتوانست بازی را به سلامت به پایان ببرد و زودتر از دمیده شدن سوت پایان بازی، با مصدومیت از زمین مسابقه خارج شد و جای خود را به احسان حسینی داد.

 

مصدومیتی که به زعم کنعانی‌زادگان از ناحیه همسترینگ است و گویا یحیی گل‌محمدی این مدافع باتجربه و باکیفیت خود را برای هفته‌ها در اختیار نخواهد داشت؛ هر چند که کارت زرد دریافتی کنعانی‌زادگان باعث شد تا او دیدار هفته آینده تیمش را مقابل آلومینیوم اراک از دست بدهد.

 

اما در لحظه مصدومیت مدافع پرسپولیس، محمد قاسمی نژاد هافبک تعویضی فولاد بود که روی پای محمدحسین کنعانی‌زادگان رفت و پس از آن نیز مدافع میانی سرخ‌پوشان زمین مسابقه را ترک کرد.

 

1564019

دیدگاه‌ها