کد خبر : 1732329 | 30 دی 1399 ساعت 11:28 | 28.4K بازدید | 1 دیدگاه

لک و فرصت ویژه برای رسیدن به دستکش طلایی

در صدر جدول برترین گلرهای لیگ بیستم، چهره‌های نام‌آشنایی به چشم می‌آیند که به جز پورحمیدی، اخباری، لک و مظاهری نیز در دو هفته گذشته در ثبت کلین‌شیت ناکام بوده‌اند تا هیجان بیشتری برای رسیدن به عنوان برترین دروازه‌بان فصل ایجاد شود.

به گزارش "ورزش سه" هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با برگزاری دو دیدار معوقه به پایان رسید و از حیث آمارهای فردی سه سنگربان استقلال، پرسپولیس و فولاد دستِ خالی میدان را ترک کردند تا جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ بیستم همچنان چند صدرنشین داشته باشد. در این میان حسین پورحمیدی سنگربان جوان آلومینیوم اراک توانست با کلین‌شیت مقابل خط آتش قدرتمند گل‌گهر، به پنجمین کلین‌شیت برسد و در کنار محمدرضا اخباری، حامد لک و رشید مظاهری در صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها قرار گیرد.

 

مظاهری و لک برای دومین هفته متوالی ناکام در ثبت کلین‌شیت بودند، سنگربانان استقلال و پرسپولیس پس از دریافت دو گل در شهرآورد پایتخت، حالا روز گذشته نیز در مقابل تراکتور و فولاد، یکبار هرکدام دروازه خود را باز شده دیدند تا این‌چنین دو هفته متوالی ناکام در رسیدن به ششمین کلین‌شیت باشند.

 

1564040

 

محمدرضا اخباری نیز با سه گلی که دیروز در مقابل خط آتش استقلال دریافت کرد، نتوانست ششمین کلین‌شیت خود را به دست آورد تا با حضور پورحمیدی صدر جدول  کلین‌شیت کنندگان لیگ بیستم با تراکم بیشتری شکل گیرد و باید دید در این میان در پایان هفته دوازدهم، کدام دروازه‌بان یا کدام دروازه‌بانان موفق خواهند شد ششمین کلین‌شیت فصل را به دست آورند.

 

البته در این میان گفتنی‌ست که پرسپولیس دو دیدار معوقه مقابل گل‌گهر و مس رفسنجان دارد که می‌تواند به رکورد لک در این زمینه نیز کمک شایانی نماید.

بیشترین کلین‌شیت در لیگ بیستم - تا پایان هفته یازدهم
5 کلین شیت:
محمدرشید مظاهری، حامد لک، محمدرضا اخباری، حسین پورحمیدی
4 کلین‌شیت: محمد دریس، احمد گوهری، حسین اکبرمنادی، ناصر سالاری، پیام نیازمند

دیدگاه‌ها