کد خبر : 1732336 | 30 دی 1399 ساعت 11:39 | 9.2K بازدید | 2 دیدگاه

آرسن ونگر: اوزیل حتما بی‌تاب بازی کردن است

در گیر و دار انتقال مسوت اوزیل از آرسنال به فنرباغچه، آرسن ونگر، سرمربی پیشین توپچی ها، راجع به این بازیکن صحبت کرده است.

آرسن ونگر: اوزیل حتما بی‌تاب بازی کردن است

به گزارش "ورزش سه": سرمربی سابق آرسنال که مسوت اوزیل را به این تیم آورد، معتقد است که این بازیکن در ترکیه خواهد درخشید. آرسن ونگر می گوید پس از پشت سر گذاشتن مشکلاتش‌اش در آرسنال، حالا عطش مسوت اوزیل برای دوباره بازی کردن باید بسیار عظیم باشد.

اوزیل که هم اکنون برای امضای قرارداد با فنرباغچه، تیمی که از کودکی طرفدارش بوده، در ترکیه به سر می برد، مشتاق است که پس از ماه ها بازی نکردن در آرسنال هر چه زودتر به زمین بازی بازگردد.

 

ونگر که در سال 2013 اوزیل را به آرسنال آورد، از مشکلاتی که این بازیکن در لیگ برتر با آنها دست و پنجه نرم کرد متعجب است. ونگر اما هرگز به توانایی های اوزیل شک نکرد و حالا اوزیل این شانس را دارد که با شروعی تازه در فنرباغچه، دوباره به اوج بازگردد.

 

1564048

 

ونگر گفت: "مطمئنم که او از بازی نکردن بسیار ناراحت بود. او باید الان به شدت عطش دوباره بازی کردن داشته باشد. مسوت آدمی است که نیاز به محیطی گرم و صمیمی دارد و من باور دارم که او بیش از همیشه در ترکیه این محیط را خواهد یافت. در کل او می تواند توپ هایی که مهاجمان برای پیروزی در بازی ها لازم دارند را برای آنها فراهم کند. 

اگر آنها این کار را به خوبی انجام دهند، شانس برد قهرمانی در لیگ را خواهند داشت. من با دقت بازی هایشان را دنبال خواهم کرد."

ونگر که با اوزیل برنده سه جام قهرمانی در FA Cup شده، در مورد او افزود: "مسوت مثل این است که شما یک ارکستر موسیقی را تصور کنید. او کسی است که در زمان درست توپ را می نوازد.

زمانبندی پاس های او فوق‌العاده است، خلاقیت پاس هایش نیز همینطور. با هر موقعیتی که روبه‌رو شود، او صحیح پاسخ می دهد و این واقعا نبوغ آمیز است.

اگر زمان درستی باشد، کیفیت و زمانبندی پاس های او عالی و کامل است. او از آن مدل بازیکنانی است که مهاجمان عاشقشان هستند.

 

1564050

 

دو چیز هست که در کیفیت عملکرد شما بسیار تاثیرگذار است. اول از همه آمادگی کلی شما، اگر در تمرینات خوب کار کنید و خوب تمرین کید میتوانید آمادگی کلی داشته باشید.

شخصا در حال حاضر نمی دانم که او در چه حد از آمادگی است. مورد دوم آمادگی رقابت است که این به تعداد بازی هایی که شما انجام می دهید مربوط است. دراین مورد او مشکل دارد.

اگر آمادگی کلی او در تمرینات خوب باشد، تنها سه یا چهار بازی برای او زمان می برد تا به اوج آمادگی برسد و بهترین عملکرد را داشته باشد."

دیدگاه‌ها