کد خبر : 1732348 | 30 دی 1399 ساعت 12:40 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

لوک چدویک:

منچستریونایتد برای قهرمانی به هالند نیاز دارد

لوک چدویک، مهاجم سابق منچستریونایتد، امیدوار است که یونایتد بتواند ارلینگ هالند را به اولدترافورد ببرد.

منچستریونایتد برای قهرمانی به هالند نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، لوک چدویک معتقد است که ارلینگ هالند، ستاره دورتموند، می تواند خریدی رویایی برای منچستریونایتد باشد و این توانایی را دارد که یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند.

اوله‌گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، توانسته پس از سالها تیم خود را به صدر جدول لیگ برتر برساند و برای نخستین بار از زمان سر الکس فرگوسن و سال 2013، شیاطین سرخ برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارند.

بسیاری معتقدند که منچستریونایتد در خط حمله جای پیشرفت زیادی دارد و سوالات زیادی نیز راجع به آمادگی آنتونی مارسیال و اینکه آیا می تواند مهاجمی با 20 گل در هر فصل باشد یا خیر، در یونایتد مطرح می شود. هالند در طول دوران فوتبال خود تا به امروز نشان داده که مهاجمی بسیار خطرناک و آماده است و در فوتبال آلمان به شدت درخشیده.

چدویک بسیار علاقمند به دیدن ارلینگ هالند در ترکیب منچستریونایتد است اما با وجود صحبت‌هایی که دراین رابطه شده، فکر می کند که بعید اسا این اتفاق به این زودی بیافتد.

 

1564069

 

چدویک در این باره گفت: "اگر من میتوانستم کسی را انتخاب کنمف قطعا ارلینگ هارلند از بورسیا دورتموند را انتخاب می کردم. می دانم که سولسشر سابقه همکاری با او در تیم مولده را دارد. اگر به تعداد گل هایی که او در هر بازی می تواند به ثمر برساند نگاه کنید، متوجه می شوید که او بازیکنی است که می تواند تیم را از این مرز گذرانده و قهرمان لیگ برتر کند.

اما به نظرم شانس اینکه این ماه این اتفاق بیافتد بسیار کم است.

 

1564071

 

فکر می کنم که اینکه کسی جانشین مارسیال شود سخت باشد چون به نظر می رسد سرمربی او را بسیار با ارزش می بیند. او همیشه مارسیال را برای حضور در بازی های بزرگ انتخاب می کند، او دوران فوق العاده ای داشته، بهترین دوران مارسیال فصل پیش بود. او نشان داد که قادر به چه کارهایی است.

اما وقتی اوضاع مطابق میل او پیش نمی رود، به نظر می رسد که وزن جهانی را به دوش می کشد و نمی تواند بدون توپ مثل مثلا مارکوس راشفورد عمل کند. سالهاست که همه می گویند او توانایی های فوق العاده ای دارد، او سرعت لازم را دارد، با توپ خوب حرکت می کند، یک تمام کننده است.

برای قهرمانی در  لیگ برتر به بازیکنی احتیاج دارید که 20 گل در یک فصل بزند و در حال حاضر به نظر نمی آید یونایتد چنین بازیکنی را داشته باشد. به نظرم باید به دنبال بازیکنی باشند که بتواند قهرمانی در لیگ را برایشان به ارمغان بیاورد."

ارلینگ هالند تا اینجای فصل در بوندسلیگا، در 18 بازی برای دورتموند 19 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها