کد خبر : 1732357 | 30 دی 1399 ساعت 14:23 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

هر مربی‌ای بود از اوت‌های نادر محمدی استفاده می‌کرد

تارتار: بازی دادن به جوان‌ها تاوان دارد

سرمربی پیکان تهران می‌گوید تیمش بازی سختی با مس رفسنجان خواهد داشت.

تارتار: بازی دادن به جوان‌ها تاوان دارد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با مس رفسنجان حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**مس بازیکنان ممتاز لیگ را جذب کرده
بازی سختی با مس داریم، مثل همه بازی‌های لیگ که امسال هیچ بازی آسان نیست. هفته به هفته می‌بینیم تمام بازی‌ها و نتایج عجیبی رقم می‌خورد. حریف ما در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرده است. با توجه به اینکه مربی جوان‌شان را حفظ کردند بازیکنان ممتاز لیگ یک و بعد از آن بازیکنان باکیفیت لیگ برتر را جذب کردند. تیم بسیار باتجربه‌ای هستند و مثل سال گذشته که به لیگ برتر صعود کردند در آن تیم هم بازیکنان خوب و باتجربه داشتند.  ربیعی خاطره خوبی از بازیکنان باتجربه دارد و می‌داند که بازیکنان باتجربه احساس مسئولیت زیادی دارند.
 

 

**محکوم به برد مقابل مس رفسنجان داریم
ما با توجه به اینکه بازی هفته قبل مقابل سپاهان را از دست دادیم، مقابل مس محکوم به پیروزی هستیم تا بتوانیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم. امیدوارم کم اشتباه باشیم. تیم جوانی هستیم، میانگین سنی ما پایین است. چاره‌ای نیست باید با جوانان انگیزه و با استعداد کار کنیم، انشاالله کم‌اشتباه باشیم و بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.
 

**از نویدکیا بابت صداقتش تشکر می‌کنم
ما بازی خوبی به نمایش گذاشتیم البته تا زمانی که نتیجه 2 بر یک شد، بعد از آن تیم ما بی‌محابا حمله کرد و سپاهان هم بازیکنان خوبی به زمین آورد که می‌توانستند به گل‌های بیشتری برسند. از نویدکیا هم تشکر می‌کنم که صادقانه صحبت کرده است.
 

 

**ممکن است جوانان دیگری را اضافه کنیم
سپاهان لیاقت بردن را داشت و آنها می‌توانستند بعد از دو بر یک شدن بازی گل‌های بیشتری بزنند. درباره آکادمی هم باید از مربیان پایه تیم تشکر کنم، خیلی زحمت می‌کشند و به دنبال بازیکنان خوب در تهران و شهرستان‌ها هستند. کار بسیار ارزشمندی انجام می‌دهند، در کل کم‌کردن هزینه‌ها خیلی به ما کمک می‌کند.  یکی دو تا از بازیکنان امیدمان را به بزرگترها اضافه کردیم و ممکن است در  بازی فردا بازی کنند.
 

**وضعیت فرزاد حاتمی؟
احتمالش هست که فرزاد حاتمی به بازی برسد، کادرپزشکی خیلی زحمت کشیده و باید از آنها تشکر کنم.
 

 

1564086

 

**رقابت خوبی در لیگ برتر شکل گرفته
من اول صحبت‌هایم هم عرض کردم، ببینید اینقدر تیم‌ها به هم نزدیک هستند، برخی از تیم‌ها مثل پیکان هزینه بسیار کمی انجام دادند و نتایج خوبی کسب کردند، نفت آبادان را ببینید که دیر بسته شد و در حال حاضر تیم دوم جدول است. تمام پیش‌بینی‌ها اشتباه از آب درآمده است. این نشان می‌دهد که بازیکنان خوبی در فوتبال ایران داریم و توانستند در بالا و پایین جدول رقابت خوبی را به وجود بیاورند.
 

**اشتباهات فردی تاوان استفاده از جوانان است
نیروی جوان معمولا اشتباهاتش هم زیاد است، چاره‌ای نیست تاوانش را ما مربیان باید پس بدهیم. کادرفنی باتجربه است و می‌تواند به جوانان‌مان کمک کند. پاشایی، معمار، طهماسبی، اینانلو، خدادادی و مهرعلی و ... همه تلاش می‌کنند تا انشاالله اشتباهات‌مان را به حداقل برسانیم تا یک نتیجه خوب را در تاریخ پیکان به رقم بزنیم.
 

**هر کس بود، از اوت‌های محمدی استفاده می‌کرد
اگر من بخواهم ریز این مسئله را بشکافم، به ما بیشتر حق می‌دهند.  اوت ضربه‌ای است که آفساید ندارد. می‌توانیم روی آن هرگونه تاکتیکی را اجرا کنیم و تیم حریف را در 18 قدم حبس کنیم. وقتی اوت می‌شود و ما هم این توانایی را داریم، در محوطه جریمه حریف پرتاب کنیم،  فکر می‌کنم هر مربی دیگری هم بود از این اوت‌ها استفاده کند، ما هم سعی می‌کنیم از این حربه استفاده کنیم. از بچه‌های آکادمی ممنونیم که نادر محمدی را به تیم اضافه کردند. ما باید استفاده کنیم و نمی‌گذاریم تیم‌ها به ما فشار بیاورند. می‌دانم که یک مقدار کسل‌کننده است و حوصله‌سربر است ولی چاره‌ای نیست و توانایی ما طوری است که باید از استفاده کنیم.
 

**با آمدن قاضی مس برای گلزنی مشکلی ندارد
با آمدن محمد قاضی که یکی از بازیکنان باتجربه فوتبالمان است مشکل گلزنی مس حل شده است، این تیم در اوایل فصل مشکل گلزنی داشت. تیم بسیار خوبی هستند و ساختار دفاعی خیلی خوبی دارند و کارمان واقعا فردا مقابل آنها سخت است.

دیدگاه‌ها