کد خبر : 1732362 | 30 دی 1399 ساعت 14:40 | 30.6K بازدید | 1 دیدگاه

رسمی؛ ماریو مانژوکیچ به میلان پیوست

مهاجم کروات سابق بایرن و یوونتوس با قرارداد شش ماهه با بند تمدید یک ساله به میلان پیوست.

رسمی؛ ماریو مانژوکیچ به میلان پیوست

به گزارش "ورزش سه"، ماریو مانژوکیچ مهاجم 34 ساله کروات پس از شرکت در تست های پزشکی میلان با قراردادی شش ماهه تا پایان فصل 21-2020 به جمع روسونری پیوست. در این قرارداد همچنین بند تمدید یک ساله وجود دارد. ماریو مانژوکیچ پیراهن شماره 9 میلان را به تن خواهد کرد. این پیراهن پیش از این به کریشتوف پیونتک تعلق داشت.

 

 

1564093

 

 

به این ترتیب ماریو مانژوکیچ یک سال پس از جدایی‌اش از تیم فوتبال یوونتوس و ترک سری آ دوباره به این لیگ برگشت.

طبق اعلام منابع خبری در ایتالیا، قرارداد اولیه مانژوکیچ با میلان تا پایان فصل جاری اعتبار دارد اما در صورت که روسونری بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، این قرارداد به صورت خودکار برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

ستاره کروات سابق تیم فوتبال یوونتوس که سال گذشته در چنین مقطعی از فصل بانوی پیر را برای پیوستن به الدحیل ترک کرد، بابت بازی در میلان تا پایان فصل جاری 1.8 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت اما اگر میلان سهمیه لیگ قهرمانان بگیرد، او فصل بعد دو برابر این رقم یعنی 3.6 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت.

 

مانژوکیچ در 5 فصل حضورش در یوونتوس 162 بازی برای این تیم انجام داد و 44 گل هم زد. او ماه ژانویه سال 2020 از یوونتوس جدا و به تیم الدحیل قطر پیوست اما پس از سه ماه قراردادش را با این تیم فسخ کرد.

 

دیدگاه‌ها