کد خبر : 1732368 | 30 دی 1399 ساعت 15:51 | 102.3K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت به قفس توری برای 20مین فصل؛

رسمی؛ مهدی رحمتی، اولین خرید زمستانه شهر خودرو!

سرمربی شهر خودرو شروع تمرینات خود برای بازگشت به دروازه شهر خودرو را تایید کرد و نام وی به احتمال فراوان در نیم فصل نیز به لیست بازیکنان تیم مشهدی اضافه می‌شود.

رسمی؛ مهدی رحمتی، اولین خرید زمستانه شهر خودرو!

ه گزارش "ورزش سه" صبح امروز بود که خبری با موضوع آغاز تمرینات مهدی رحمتی به صورت اختصاصی منتشر شد، آن‌هم در شرایطی که رحمتی قریب به 6 ماه است که تمرینات خود را کنار گذاشته و صرفا تمرکز خود را روی عرصه مربیگری گذاشته اما حالا با توجه به ضعف دفاعی تیمش و عملکرد ضعیف دو سنگربان شهر خودرو نیز خود رحمتی وادار به آن شده تا تمرینات خود را آغاز کند و اگر مصدومیت کهنه او اجازه بدهد، در نیم فصل دوم تیمش را از خط دروازه هدایت کند.

مهدی رحمتی در گفتگوی پیش از بازی فردای تیمش مقابل نساجی، این خبر را تایید کرد و گفت: من تمریناتم را شروع کردم و باید ببینیم انشالله شرایط به چگونه‌ای پیش خواهد رفت و چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ درباره آینده هم فقط خدا می‌داند و باید ببینیم چه می‌شود.

این تایید تلویحی رحمتی از بازگشت دوباره به قفس توری، بدون‌شک یک خبر هیجان‌انگیز برای هواداران مشهدی خواهد بود تا مهدی رحمتی در کنار مسعود شجاعی به دومین مربی-بازیکن لیگ بیستم بدل شود؛ او برای حضور در دروازه تیمش بایستی در نقل و انتقالات زمستانه، نام خود را وارد لیست مشهدی‌ها کند و با این حساب، مهدی رحمتی احتمالا خرید نخست زمستانی شهر خودرو خواهد بود!

 

جالب آن‌که پیشتر رحمتی در واکنش به اخبار خداحافظی خود از مستطیل‌سبز گفته بود که او هیچ‌گاه برای ورود به مستطیل‌سبز سلام نکرده است که حالا بخواهد خداحافظی کند.

شاگردان مهدی رحمتی فردا در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در خانه پذیرای نساجی مازندران هستند؛ دیداری که نتیجه آن می‌تواند در سرنوشت شهر خودرو در جدول رده‌بندی بسیار حائز اهمیت باشد.

 

دیدگاه‌ها