کد خبر : 1732377 | 30 دی 1399 ساعت 16:33 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

با لباسی که از سوی وزارت ورزش تایید شد؛

آغاز به کار رسمی زنان پاورلیفتینگ کار

بعد از گرفتن تاییدیه وزارت ورزش، زنان از این پس می توانند به صورت رسمی در پاورلیفتینگ نیز فعالیت کنند.

آغاز به کار رسمی زنان پاورلیفتینگ کار

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که خبر رسید لباس طراحی شده برای پاورلیفتینگ زنان از سوی وزارت ورزش تایید شده و زنان می توانند در این رشته نیز فعالیت رسمی داشته باشند.


در واقع بعد از رشته هایی مثل وزنه برداری و کشتی کلاسیک که در سال های اخیر توانستند با تایید پوشش اسلامی خود در بخش زنان تیم ملی داشته باشند، حالا نوبت به پاورلیفتینگ رسیده که زیر نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام فعالیت می کند.


امروز در همین راستا مراسمی برای افتتاح اولین آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ بانوان برگزار شد که برخی از مسئولان وزارت ورزش نیز در آن حاضر بودند. پوششی هم که از سوی وزارتخانه تایید شده در فیلمی که از سوی فدراسیون در این مراسم پخش شد، رونمایی شد.


اخیرا فدراسیون بدنسازی و بعد از روی کار آمدن نصیرزاده با اتحادیه پاورلیفتینگ ایران به توافق رسیده تا تمامی فعالیت های این رشته زیر نظر فدراسیون باشد و احتمالا به زودی می توانیم شاهد اعزام تیم ملی پاورلیفتینگ بانوان به مسابقات بین المللی هم باشیم.


در حاشیه این مراسم البته فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور قهرمانان خود مراسم کمک مومنانه را هم برگزار کرد تا بسته های معیشتی به دست نیازمندان برسد.

دیدگاه‌ها