کد خبر : 1732379 | 30 دی 1399 ساعت 15:50 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس:

پیشنهاد فرانسوی به مارسلو؛ زمان جدایی از رئال رسید

مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال احتمالا همین تابستان این باشگاه را ترک خواهد کرد.

پیشنهاد فرانسوی به مارسلو؛ زمان جدایی از رئال رسید

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید از دسامبر 2006 در عضویت این باشگاه است اما در سه فصل گذشته جایگاه همیشگی خود را از دست داده است. مارسلو به خصوص در یک سال و نیم اخیر، جایگاه ثابتش را از دست رفته می بیند و این فرلاند مندی است که تبدیل به مدافع چپ ثابت رئال شده است.

 

 

1531687

 

 

از قرارداد مارسلوی 32 ساله با رئال تنها یک سال و نیم باقیمانده و طبق ادعای آاس، او از موناکو پیشنهاد خوبی برای فصل بعد دریافت کرده است. باشگاه فرانسوی قصد دارد مارسلو را برای تابستان 2021 به خدمت بگیرد و قرارداد خوبی هم به وی پیشنهاد داده است.

این قرارداد سه ساله با دستمزد سالانه شش میلیون یورو است که برای یک ستاره افول کرده رقم مناسبی محسوب می شود. مارسلو در صورت پذیرش این قرارداد، همردیف ستاره ای چون ایسام بن یدر در موناکو دستمزد خواهد گرفت.

 

 

1503135

 

 

البته مارسلو با رفتن به موناکو از لحاظ مالی دیگر شرایط رئال را نخواهد داشت. او اکنون سالانه 9 میلیون یورو دریافت می کند و جدایی او می تواند در شرایط اقتصادی کنونی بسیار به سود رئال باشد. در واقع باشگاه مادریدی اکنون به یک بازیکن نیمکت نشین سالانه 9 میلیون یورو پرداخت می کند و بدون شک از جدایی او استقبال خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها