کد خبر : 1732387 | 30 دی 1399 ساعت 17:15 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

انتقاد از رفتار آقای خاص با دله آلی

مورینیو یک دیکتاتور است؛ رفتار او پذیرفتنی نیست

دله آلی ستاره تاتنهام زیر نظر مورینیو تبدیل به یک نیمکت نشین دائمی شده است.

مورینیو یک دیکتاتور است؛ رفتار او پذیرفتنی نیست

به گزارش "ورزش سه"، دله آلی همراه با هری کین دو زوج تهاجمی خطرناک زیر نظر مائوریسیو پوچتینو سرمربی سابق تاتنهام بودند اما با ورود ژوزه مورینیو اکنون دله آلی نه تنها جایگاه خود در ترکیب ثابت را از دست داده که در بازی اخیر برابر شفیلد یونایتد حتی جایی در فهرست 18 نفره تیمش هم نداشت. اتفاقی که واکنش های منفی زیادی را علیه مربی پرتغالی در پی داشت.

بسیاری معتقدند مورینیو در حق آلی غیرمنصفانه رفتار کرده و یک ستاره ملی پوش را به سطح یک بازیکن معمولی تنزل داده است.

 

 

1564065

 

 

در همین رابطه استن کالیمور بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه های لیورپول و لسترسیتی در ستون خود در نشریه میرر نوشت:« برای دله آلی بیرون ماندن از فهرست 18 نفره تاتنهام برابر شفیلد یونایتد یک توهین تمام عیار بود. آلی می تواند هر چیزی باشد غیر از یک بازیکن حرفه ای مازاد.

می توان درک کرد که او امسال در سطح همیشگی خود نبوده ولی اینکه یکی از بهترین های چند سال اخیر تاتنهام اکنون حتی به اندازه گلسون فرناندز هم شانس حضور در فهرست تیمش را ندارد، از نظر من غیر قابل قبول است. معتقدم ترجیح دادن گلسون به دله آلی از سوی مورینیو غیر قابل بخشش است. این یک دیکتاتوری محض بر علیه یکی از بهترین های نسل جدید تاتنهام است.»

 

 

1564066

 

 

کالیمور ادامه داد:« شاید آلی در تمرینات، مورد انتظار مورینیو کار نکرده و اشتباهاتی هم داشته که باید از این حیث او را مورد انتقاد هم قرار دارد ولی اینکه فرناندز روی نیمکت بازی با شفیلد باشد و دله آلی روی سکوها، پذیرفتنی نیست. این یک حرکت بی رحمانه از سوی مورینیو است که قصد دارد به آلی بگوید بهتر است به دنبال تیمی دیگر برای خودت باشی.»

 

دیدگاه‌ها