کد خبر : 1732388 | 30 دی 1399 ساعت 17:26 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک:در ۵۵ سالگی هم می توانید چیز جدید یاد بگیرید

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ می‌گوید تیمش از کیفیت بالایی برخوردار است که می‌تواند آن را در زمین مسابقه به نمایش بگذارد.

فلیک:در ۵۵ سالگی هم می توانید چیز جدید یاد بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در ابتدای هفته به یک پیروزی دشوار مقابل فرایبورگ دست یافت تا بخشی از شکست تلخ مقابل هولشتاین کیل و کنار رفتن از دور رقابت‌های جام حذفی را به فراموشی سپرده باشد.

 

 

1564113

 

 

باواریایی‌ها فردا شب در چهارچوب رقابتهای هفته هفدهم بوندسلیگا مهمان آگزبورگ خواهند بود؛ هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ پیش از این بازی گفت: " ما در برابر فرایبورگ گام درستی برداشتیم. حتی در 55 سالگی هم می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید به همین دلیل تبادل نظر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اما من به طور کلی به این تیم اعتماد زیادی دارم و می دانم که می‌توانند در درون زمین مسابقه کیفیت بالایی از خود به نمایش بگذارند."


احتمال ماندن ژروم بواتنگ: "من قبلاً همه چیز را در این باره گفته ام. باید منتظر بمانیم و ببینیم. شرایط به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا برای بایرن آسان نیست. ما به موقع درباره این مسئله فکر خواهیم کرد."

 

 

1564114

 

 

وضعیت داگلاس کاستا: " داگلاس کاستا به سختی کار کرده است و در حال حاضر رقابت فشرده ای در تیم وجود دارد. این که کسی را کنار بگذارید همیشه امر دشواری محسوب می‌شود اما بازیکن باید با این مسائل کنار بیاید."

دیدگاه‌ها