کد خبر : 1732407 | 30 دی 1399 ساعت 18:37 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

خطر سقوط نساجی را تهدید نخواهد کرد؛ 

قاسمی: کاری به شرایط بحرانی تیم شهرخودرو نداریم

آرمان قاسمی در پیکان خاطرات خوشی از همکاری با مجید جلالی دارد و حالا در نساجی مازندران بار دیگر این فرصت را پیدا کرده تا با مربی سابقش همکاری کند.

قاسمی: کاری به شرایط بحرانی تیم شهرخودرو نداریم  

آرمان قاسمی، مدافع چپ سابق پیکان پیش از مصاف با شهرخودرو در رابطه با شرایط نساجی مازندران در گفتگویی با "ورزش سه" اینطور حرف هایش را آغاز کرد و گفت: این تغییرات را به فال نیک می گیریم و امیدواریم نساجی بار دیگر به روزهای خوب گذشته باز گردد. 


قاسمی درخصوص وضعیت مصدومیتش که باعث شد دو بازی قبلی نساجی را از دست بدهد، گفت: در جریان بازی با فولاد یک ضربه محکم به کمر من خورد و مصدومیتی که پیش از این در بازی پیکان داشتم را تشدید کرد. به همین خاطر در بازی با ماشین سازی حتی وقتی برای گرم کردن آماده شدم امکان بازی نداشتم و روی نیمکت بودم. با این حال الان خدا را شکر اوضاع خوب است و با گذشت زمان و کارهای درمانی انجام گرفته برای بازی با شهرخودرو مشکلی ندارم و امیدوارم به بهترین شکل به تیم کمک کنم.


وی در مورد تغییر کادرفنی و رفتن فاضلی و آمدن مجید جلالی و اینکه آیا نساجی جواب خواهد گرفت، اینگونه پاسخ داد: در ابتدای فصل که آقای فکری رفتند ما در تیم دچار تغییرات زیادی شدیم و به قولی یک شوک به نساجی وارد شد. الان هم که این اتفاق افتاد کادرمدیریتی باشگاه چنین تصمیمی گرفتند که کار تیم با تغییرات دنبال شود. در این مورد ما بازیکن هستیم و تابع تصمیم باشگاه که امیدوارم این تغییرات مثبت باشد و نساجی به جایگاه و شرایط خوب خودش برگردد.


قاسمی در مورد نتایج نه چندان خوب قرمزپوشان قائمشهری بیان کرد: به هرحال طبیعی است وقتی نتایج به دلخواه رقم نخورد جدا از مدیران باشگاه، هواداران تیم هم معترض خواهند بود. آن هم برای تیمی مثل نساجی که هوادارانش با این تیم زندگی می کنند. در چند بازی گذشته جدا از بدشانسی، از ناحیه داوری و اشتباهات سهوی آنها هم ضرر کرده‌ایم وامتیازات زیادی از دست دادیم. حالا اما امیدوارم با این تغییرات و تحولاتی که در کادرفنی انجام گرفته، بتوانیم به شرایط خوب گذشته مان برگردیم.


آرمان قاسمی که پیش از این سابقه کار با مجید جلالی داشته در مورد اینکه چه میزان به حضور این مربی و موفقیت او در نساجی امیدوار است، گفت: آقامجید که خودشان قبلا یک کارنامه خوب در نساجی داشتند و همین باعث شد که وقتی نام شان برای این تیم دوباره مطرح شد با استقبال هواداران مواجه شود. من هم دو سال و نیم در پیکان شاگرد ایشان بودم و امیدوارم که بتوانیم در این برهه با کمک ایشان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم تا این چند مدت که به هواداران سخت گذشته با رسیدن به یک جایگاه مناسب، جبران شود. قطعا شناخت من از سبک فوتبال آقامجید و شناخت ایشان از من کمک می کند که بتوانم به بهترین شکل خواسته های ایشان را در زمین پیاده کنم. امیدوارم به این ترتیب بتوانم برای نساجی مثمرثمر واقع شوم و به شکلی لطف هواداران این تیم را که همیشه به من ابراز محبت دارند، جبران کنم.


مدافع نساجی در مورد خطر سقوط نساجی عنوان کرد: نساجی با توجه به پتانسیلی که دارد و با حمایت مالک و هواداران خونگرمش با قدرت کارش را دنبال خواهد کرد و مطمئن هستیم این تیم نه تنها در ادامه راه در لیگ ماندگار است بلکه یک رتبه درخور نام نساجی هم به دست خواهد آورد.


بخش پایانی حرف های قاسمی در رابطه با بازی روز آینده برابر شهرخودرو بود که آنها هم شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارند: قطعا بردن مقابل پدیده در بازی خارج از خانه که داریم به بازگشت روحیه تیمی ما کمک زیادی خواهد کرد. به دنبال این هستیم که به ریل خوبی که در ابتدای فصل داشتیم برگردیم و به نظرم این تغییرات و آمدن آقامجید جلالی را باید به فال نیک گرفت. من که بسیار خوش بین هستم در ادامه راه موفق خواهیم بود و در بازی با شهرخودرو می خواهیم از این وضعیت خارج شویم. شهرخودرو هم یکی از تیم های خوب لیگ است و هرچند دچار بحران هستند، ولی ما به آن کار نداریم و می خواهیم دست پر از مشهد برگردیم. شهرخودرو در جدول اختلاف زیادی با نساجی ندارد و این بازی برای ما مثل بازی با ماشین سازی است که حکم شش امتیازی دارد و باید بتوانیم رتبه خودمان را با تیم های بالاتر جدول کم کنیم.

دیدگاه‌ها