کد خبر : 1732409 | 30 دی 1399 ساعت 18:43 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید ۴-۳ بازیکن جدید بگیریم؛

رضایی: ادعا نمی‌کنم، از نظر فنی مشکلی نداریم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید تیم او از نظر فنی مشکلی ندارد و می‌تواند در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نتیجه بگیرد.

رضایی: ادعا نمی‌کنم، از نظر فنی مشکلی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، رحمان رضایی در نشست خبری قبل از مسابقه ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: با توجه به اینکه نفت مسجدسلیمان تیم یک‌دستی است و نفرات جوانی در اختیار دارد، از میزان دوندگی بالایی برخوردار هستند و خیلی خوب پرس می‌کنند. به نظرم مسابقه خیلی سختی داریم چون جوانان این تیم جویای نام هستند و نتایج نشان داده که خوب کار می‌کنند.

 

او ادامه داد: در سه، چهار روزی که فرصت داشتیم، خیلی خوب تمرین کردیم و بچه‌های تیم از حواشی دو هفته اخیر فاصله گرفتند و به آرامش رسیدند. امیدوار هستم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه دلخواهمان را به دست آوریم.

 

سرمربی ذوب‌آهن درباره احتمال جذب بازیکن جدید و رفع مشکلات این تیم ابراز کرد: هر کسی نسبت به مشکلات و حواشی ذوب‌آهن اطلاع کافی را ندارد. مطمئنا تیم باید ترمیم شود چون در برخی پست‌ها بازیکن جایگزین نداریم. نیاز به نفرات با تجربه و خوب داریم تا بتوانیم نقاط ضعف را ترمیم کنیم.

 

رضایی یادآور شد: تقریبا احتیاج به سه الی چهار بازیکن جدید در پست‌های مختلف داریم تا بتوانیم سریعا تیم را بازسازی کرده و نقاط ضعف تیم را بازسازی کنیم.

 

او در خصوص برهم خوردن تمرکز بازیکنان ذوب‌آهن بخاطر مصاحبه‌های سرمربی و ارکان باشگاه علیه یکدیگر عنوان کرد: به مباحث حاشیه‌ای نمی‌پردازیم و به کار خودمان می‌پردازیم. این سوال را هم باید در فرصت مناسب پاسخ بدهیم.

 

سرمربی ذوب‌آهن پیرامون اولتیماتوم به او و اینکه می‌تواند نتیجه لازم برای ادامه کار در این تیم را به دست آورد، اظهار کرد: ما از نظر فنی هیچ مشکلی نداریم. ادعای من در حد حرف نیست و تجربه و بازی‌ها ثابت کرده است که تیم ما از نظر فنی چیزی کم ندارد و مطمئنا همین تیم برای کسب نتایج خوب جوابگو خواهد بود، به شرط اینکه بتوانیم تیم را به آرامش برسانیم و همچنین روی بهتر شدن بچه‌ها از نظر ذهنی کار کنیم تا روحیه آنها برگردد.

 

رضایی ادامه داد: امیدوار هستم نفرات مصدوم هم زودتر برگردند چراکه غیبت برخی از آنها در پست‌هایی بود که نفرات جایگزین خوب نداشتیم و همین مسئله به ما ضربه زد. امیدوار هستم این مشکلات سریعا برطرف شود تا زودتر با همین تیم به نتایج دلخواه برسیم.

 

او اضافه کرد: ما در جریان بازی پرس خوبی انجام می‌دهیم و توپ‌ربایی در هر بازی را به خوبی اجرا می‌کنیم؛ به ویژه اینکه تیم جوانی داریم که با سنین ۲۲-۲۱ سال بازی می‌کنند. البته در شروع مجدد از کناره‌ها آن تمرکز لازم را نداریم و در چند بازی روی این مسئله گل خوردیم. در حال کار کردن هستیم و باید یارگیری‌ها بهتر شود؛ در دو، سه دیدار اخیر هم روی این موضوع کار کردیم و امیدوار هستیم هرچه زودتر به شرایط مد نظر برسیم تا در ارسال از جناحین به مشکل نخوریم.

 

سرمربی ذوب‌آهن یادآور شد: امیدوار هستم با بازی خوب، نتیجه خوبی را برای مردم اصفهان و ذوب‌آهن کسب کنیم.

دیدگاه‌ها