کد خبر : 1732421 | 30 دی 1399 ساعت 19:22 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مشتری مدافع جوان رئال مادرید شد

ادر میلیتائو، مدافع جوان رئال مادرید مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

بایرن مشتری مدافع جوان رئال مادرید شد

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال و نیم قبل بود که ادر میلیتائو با رقم 50 میلیون یورو و به عنوان گران قیمت ترین خرید تاریخ رئال مادرید در خط دفاعی راهی برنابئو شد، اما شرایط هنوز بر وفق مراد این بازیکن پیش نرفته است. نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد بایرن مونیخ نیز به صف مشتریان این مدافع 23 ساله اضافه شده و ممکن است ادر میلیتائو فصل بعد در بوندسلیگا بازی کند.

 

1562931

 

به نظر می رسد جدایی داوید آلابا از بایرن مونیخ قطعی شده و رئال مادرید جدی ترین مشتری این مدافع 28 ساله و اتریشی محسوب می شود. در صورت رقم خوردن این انتقال، دیگر ادر میلیتائو فرصت کمتری برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رئال مادرید خواهد داشت و ممکن است بایرن مونیخ مقصد بعدی این بازیکن لقب گیرد. البته بایرن ابتدا در تلاش برای خرید دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی و جوان لایپزیش خواهد بود، اما در صورت ناکامی در نهایی کردن این انتقال، آنها برای جذب ادر میلیتائو وارد عمل خواهند شد.

 

به جز بایرن مونیخ، تاتنهام نیز خود را مشتاق به جذب ادر میلیتائو نشان داده و ژوزه مورینیو نیز علاقه زیادی به این بازیکن دارد. در این یک سال و نیم، ادر کمتر مورد توجه زین الدین زیدان قرار گرفته و معمولا او در شرایطی که دیگر گزینه های خط دفاعی محروم یا مصدوم باشند در ترکیب ثابت رئال مادرید قرار می گیرد. البته با توجه به احتمال جدایی سرخیو راموس، ممکن است رئال مادرید مجوز جدایی این بازیکن را صادر نکند.

دیدگاه‌ها