کد خبر : 1732423 | 30 دی 1399 ساعت 19:30 | 62.1K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش رسمی بارسلونا به محرومیت مسی (عکس)

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که درخواست فرجام خواهی خود را در مورد محرومیت دو جلسه‌ای لیونل مسی ارائه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش‌بینی می‌شد با توجه به عدم راهیابی رئال مادرید به فینال سوپرجام اسپانیا، بارسلونا به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند اما شاگردان رونالد کومان در دیدار پایانی با نتیجه 3-2 از بیلبائو شکست خوردند تا دست آن ها از کسب اولین جام فصل کوتاه بماند.

 

شکست در فینال سوپرجام اسپانیا زمانی برای بارسلونا تلخ‌تر شد که در ثانیه های پایانی مسابقه برخورد شدیدی بین لیونل مسی و آسیر ویالیبره، بازیکن بیلبائو رخ داد؛ فوق ستاره آرژانتینی ضربه محکمی را به صورت بازیکن حریف وارد کرد و همین موضوع باعث شد که داور کارت قرمز خود را به او نشان دهد.

 

 

1564079

 

 

طی ساعات گذشت گمانه زنی های زیادی در مورد رای احتمالی کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا در مورد این حرکت مسی مطرح شد اما بالاخره مشخص شد که این بازیکن تنها دو بازی تیمش را از دست خواهد داد؛ در واقع به نظر می رسد که شانس با مسی و بارسا یار بوده چراکه بسیاری از رسانه‌های معتبر اسپانیایی و کاتالانی از چهار جلسه محرومیت او صحبت کرده بودند.

 

با این وجود باشگاه بارسلونا دقایقی پیش به شکل رسمی به رای اعلام شده واکنش نشان داد و در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که به آن اعتراض خواهد کرد؛ موضوعی که در نوع خود کمی عجیب به نظر می‌رسد و به احتمال قریب به یقین این فرجام خواهی رد خواهد شد.

 

 

1564145

دیدگاه‌ها