کد خبر : 1732429 | 30 دی 1399 ساعت 19:55 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

رد همکاری با پپ گواردیولا برای ماندن در اینتر

با وجود شایعات علاقه منچسترسیتی به جذب روملو لوکاکو گفته می شود که این بازیکن قصد دارد به کارش در اینتر ادامه دهد.

رد همکاری با پپ گواردیولا برای ماندن در اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره کاملاً ناموفق و مایوس کننده در منچستریونایتد، ستاره بلژیکی در تابستان 2019 راهی اینتر شد تا فوتبال خود را در ایتالیا و زیر نظر آنتونیو کونته احیا کند.

 

این اتفاق برای روملو لوکاکو رخ داد و او طی یکی دو فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان نراتزوری بوده است. ستاره بلژیکی در فصل جاری نیز نقش بسزایی در حضور اینتر بین مدعیان سری آ داشته چرا که او در 17 مسابقه موفق به ثبت 12 گل و 3 پاس گل برای نراتزوری شده است تا خودش را در قامت یکی از آماده ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال اروپا تثبیت کند.

 

 

1563303

 

 

همین عملکرد فوق العاده لوکاکو باعث شده که شایعاتی در رابطه با علاقه برخی تیم ها به جذب این بازیکن شنیده شود. در همین ارتباط طی روزهای اخیر گفته شد که باشگاه منچسترسیتی با توجه به مصدومیت های پیاپی سرخیو آگوئرو و اینکه او آخرین سال های فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد، به دنبال جذب یک مهاجم شش دانگ است و در این راه پپ گواردیولا خواهان حضور لوکاکو در اتحاد شده است.

 

با وجود شایعات علاقه سیتیزن ها به جذب مهاجم بلژیکی، اکسپرس در گزارشی مدعی شده که روملو لوکاکو هیچ علاقه ای به ترک اینتر و پیوستن به منچسترسیتی ندارد و می خواهد همچنان به کارش در نراتزوری ادامه دهد.

دیدگاه‌ها