کد خبر : 1732430 | 30 دی 1399 ساعت 20:01 | 54.6K بازدید | 4 دیدگاه

آرتور ملو:

انتخاب بین رونالدو و مسی؟ کریستیانو

انتخاب آرتور ملو، هافبک جدید یوونتوس بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی است.

انتخاب بین رونالدو و مسی؟ کریستیانو

به گزارش "ورزش سه"، معدود بازیکنانی در دنیای فوتبال شانس بازی کردن هم کنار مسی و هم رونالدو را در کارنامه داشته اند. آرتور ملو، هافبک جدید و برزیلی یوونتوس که از بارسلونا راهی تورین شد یکی از این بازیکنان است و حالا او به مقایسه این دو فوق ستاره بزرگ دنیای فوتبال پرداخته است.

 

1564153

 

آرتور ملو گفت: هم مسی و هم رونالدو هر دو رهبران خوبی هستند، اما من کریستیانو را انتخاب می کنم. هر بازیکنی روش خود را برای نشان دادن قدرت رهبری در میدان دارد. لیونل مسی این ویژگی را با حرکات خود نشان می دهد و شاید این به نظر خیلی ها دیده نشود. اما وقتی مسی در زمین توپ را دریافت می کند، با نشان دادن عطش برای گلزنی و تمایل به پیروزی ثابت می کند یک رهبر واقعی است.

 

در حالی که رونالدو بیشتر با رفتار خود و میل شدید به گلزنی به میدان حس رهبری اش را ثابت می کند. رونالدو در رختکن نقش آفرینی می کند و گرچه با برخی بازیکنان رابطه بهتری دارد، اما با همه کنار می آید و صحبت می کند. من و رونالدو انقدر صمیمی نیستیم که در خانه با هم قهوه بنوشیم، اما رابطه خوبی داریم. هر دو رهبران خوبی هستند، اما من کریستیانو را انتخاب می کنم، زیرا با او همبازی هستم."

دیدگاه‌ها