کد خبر : 1732442 | 30 دی 1399 ساعت 21:19 | 72.8K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا؛ جدیدترین مشتری جواهر ایتالیایی

نیکو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفته است.

بارسلونا؛ جدیدترین مشتری جواهر ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه"، نیکو بارلا که دو فصل قبل و تنها با مبلغ 12 میلیون یورو از کالیاری راهی اینتر شد، در این مدت عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته و به عضو ثابت تیم ملی ایتالیا و اینتر تبدیل شده است. گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی فاش کرد مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند به زودی برای خرید این هافبک 23 ساله اقدام کنند.

 

1564173

 

البته شرایط مالی بارسا در حال حاضر مساعد نیست و این انتقال در زمستان فعلی رخ نخواهد داد. اما نیکو بارلا یکی از اهداف مهم بارسلونا در بازار تابستانی پیش رو است و آنها قصد دارند برای خرید این بازیکن وارد عمل شوند. البته بارسلونا در این مسیر تنها نیست و تیم های بزرگ دیگری مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ و لیورپول نیز شرایط جذب نیکو بارلا را زیر نظر داشته و برای خرید او اقدام خواهند کرد.

 

نیکو بارلا در فصل جاری دو بار موفق به گلزنی شده و پنچج پاس گل نیز ارسال کرده و تا همینجا نیز عملکرد بهتری نسبت به کل بازی های فصل گذشته خود داشته است. اوج درخشش این ستاره جوان در دیدار ابتدای هفته مقابل یوونتوس رقم خورد و او با فراری تماشایی در اوایل نیمه دوم موفق شد دروازه این تیم را باز کرده و از عوامل مهم پیروزی سرنوشت ساز این تیم لقب گیرد.

دیدگاه‌ها