کد خبر : 1732453 | 30 دی 1399 ساعت 22:38 | 56.3K بازدید | 1 دیدگاه

توقف  قطر اس. سی و الدحیل به نفع مدعیان؛

نجات الدحیل از شکست با علی کریمی

الدحیل در حضور یک نیمه‌ای هافبک ایرانی خود مقابل قطر اس. سی متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل که برخلاف دو دیدار قبل علی کریمی را در ترکیب نداشت و روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه سحیم بن حمد برابر قطر اس. سی و یاران بشار رسن قرار گرفت.

 

پاس در عمق بشار رسن به حامد اسماعیل و خطایی که مدافع الدحیل روی او مرتکب شد، قطر اس. سی را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که مهدی برحمه در دقیقه ۲۱ با زدن این پنالتی گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

1564188

 

قطر اس. سی با تک گل مهدی برحمه به برتری یک نیمه‌ای در این مسابقه خانگی رسید، اما الدحیل برای جبران نتیجه در شروع نیمه دوم ۴ تعویض همزمان انجام داد که یکی از آنها حضور علی کریمی به جای اسماعیل محمد بود.

 

تغییرات در ترکیب الدحیل خیلی زود جواب داد و این تیم در دقیقه ۵۱ روی ارسال سلطان البریک از جناح چپ و ضربه سر ادمیلسون جونیور به گل تساوی دست یافت.

 

 

1564189

 

در دقیقه ۵۶ علی کریمی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که شوت روی پای محکم او را جاسم الهیل، دروازه‌بان قطر اس. سی با واکنش خوبی دفع کرد و در ریباند هم ضربه مهاجم الدحیل راهی اوت شد.

 

یک دقیقه پس از این اتفاق بشار رسن در موقعیت تک به تک فرصت گلزنی را هدر داد و مدافع الدحیل با توپ‌ربایی از مقابل او مانع از گلزنی ستاره عراقی سابق پرسپولیس شد.

 

1564190

 

در نهایت تلاش دو تیم برای زدن گل دوم نتیجه‌ای نداشت تا جدال یاران علی کریمی و بشار رسن با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند که این نتیجه به سود دیگر مدعیان لیگ ستارگان بود.

 

الدحیل با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول لیگ ستارگان قطر ماند و قطر اس. سی نیز ۲۴ امتیازی شد، موقتا در رده چهارم ایستاد و فرصت صعود به رتبه سوم را از دست داد.

دیدگاه‌ها