کد خبر : 1732456 | 30 دی 1399 ساعت 23:04 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

انتقال داوید آلابا به رئال مادرید قطعی است

علیرغم شایعات، به نظر می رسد انتقال داوید آلابا به رئال مادرید قطعی شده باشد.

انتقال داوید آلابا به رئال مادرید قطعی است

به گزارش "ورزش سه"، دیشب نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد تمامی توافقات برای انتقال داوید آلابا، مدافع اتریشی و 28 ساله بایرن مونیخ به رئال مادرید انجام شده و این بازیکن حتی تست های پزشکی خود را نیز پشت سر گذاشته است. مارکا فاش کرد داوید آلابا در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد و با دستمزدی 11 میلیون یورویی راهی پایتخت اسپانیا خواهد شد.

 

1559478

 

اما امروز پدر داوید آلابا که یکی از مدیر برنامه های او نیز است، به تکذیب این خبر پرداخته و مدعی شد فرزندش هنوز در مورد آینده تصمیمی نگرفته است. اسکای اسپورتس نیز ادعا کرد هنوز احتمال انتقال داوید آلابا به تیم هایی چون بارسلونا و پاری سن ژرمن وجود دارد و توافقی بین او و رئال مادرید حاصل نشده است.

 

اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی ساعتی قبل مدعی شد پیش قرارداد داوید آلابا با رئال مادرید از ابتدای ژانویه آماده بوده و انتظار می رود این قرارداد طی هفته های آینده امضا شود. حقوق آلابا پس از کسر مالیات در هر فصل حدود 12 میلیون یورو خواهد بود و تردیدی در رابطه با این انتقال وجود دارد. باشگاه لیورپول دو هفته پیش پیشنهاد هنگفتی برای خرید این بازیکن ارائه داده، اما تصمیم شخصی این بازیکن چیز دیگری است. مدت هاست رویای داوید آلابا انتقال به رئال مادرید بوده و او بی تردید فصل بعد در برنابئو به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها