کد خبر : 1732488 | 01 بهمن 1399 ساعت 11:50 | 47K بازدید | 2 دیدگاه

در آستانه تقابل دو تیم؛

سرمربی سابق نساجی، دستیار جدید رحمتی!

سرمربی برکنار شده نساجی مازندران به عنوان عضو جدید کادرفنی شهر خودرو انتخاب شد.

سرمربی سابق نساجی، دستیار جدید رحمتی!

به گزارش "ورزش سه" پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان و تداوم نتایج ضعیف نساجی در لیگ بیستم، مدیران باشگاه تصمیم به برکناری وحید فاضلی گرفتند و مجید جلالی را به عنوان جانشین فاضلی معرفی کردند.

 

با این حال در آستانه تقابل دو تیم شهر خودرو و نساجی که هر دو تیم در جدول رده‌بندی شرایط مناسبی ندارند، از مشهد خبر می‌رسد که مهدی رحمتی که تغییرات پرشماری در کادرفنی تیمش داشته، سرمربی سابق نساجی را به عنوان جایگزین امیدرضا روانخواه انتخاب کرده است.

 

در واقع وحید فاضلی از این پس به عنوان مربی شهر خودرو کارش را در مشهد در کنار محمد نوازی، علی سامره، رضا ناصحی و اشکان نامداری دنبال خواهد کرد.

 

البته که هنوز تکلیف سامره هم برای ماندن در کادرفنی شهر خودرو مشخص نشده است؛ اما این تصمیم عجیب مهدی رحمتی در آستانه دیدار با نساجی، در نوع خود جالب و منحصربفرد است.

 

باید دید تا زمان جدال امروز شهر خودرو و نساجی که از ساعت 15 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد، اجازه حضور فاضلی روی نیمکت تیم مشهدی صادر می‌شود تا او از لب خط مقابل تیم سابقش بازیکنان مشهدی را هدایت کند یا خیر باید از روی سکوها امروز نظاره‌گر تقابل دو تیم باشد؟

دیدگاه‌ها