کد خبر : 1732491 | 01 بهمن 1399 ساعت 10:05 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

فراموش نکنیم نفر اول آسیا به المپیک می‌رود

ملی‌پوش کانوی: تعویق کسب سهمیه به نفع ماست

ملی‌پوش کانوی ایران گفت: فراموش نکنیم فقط مدال طلای آسیا سهمیه المپیک می‌گیرد و این کار راحتی نیست.

ملی‌پوش کانوی: تعویق کسب سهمیه به نفع ماست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، شاهو ناصری درباره برگزاری مسابقات لیگ و انتخابی تیم ملی، اظهارداشت: مسابقات لیگ بسیار خوب بود. خیلی سال بود که بچه‌ها منتظر برگزاری لیگ بودند. امیدوارم با مدیریت و تمهیدات رئیس و دبیر فدراسیون، لیگ قوی تر شود. حق خانواده قایقرانی داشتن لیگ پویاست. این باعث می‌شود قایقرانی بیشتر پیشرفت کند و انگیزه زیادی هم به جوانان و ملی‌پوشان خواهد داد.

وی افزود: انتخابی تیم ملی هم برگزار شد، من قبلا گفته بودم تمرینات منظمی نداشتم و در نصف بیشتر اردوی انزلی نبودم. دو هفته آخر به اردو اضافه شدم که مربیان کمک کردند آماده شوم. با این تمریناتی که داشتم از خودم راضی بودم. کادر هم این انتظار را نداشت اما با دو هفته تمرین نمی‌گویم شرایط خوب بود جون فاصله زیادی با رکورد خودم دارم اما با تمریناتی که داشتم خوب بود.

 

ملی‌پوش کانوی ایران درباره تیم‌هایی در بود اردوها در بندر خمیر برگزار شود اما خبری از دور جدید تمرینات نیست، گفت: قرار بود به بندر خمیر برویم و اردوها از ۲۵ دی شروع شود اما هنوز مشخص نیست. تمرین در هوای گرم بسیار خوب است چون باید کم کم به تمرینات مسافت و تیمی ورود کنیم.



ناصری در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر تعویق مسابقات کسب سهمیه المپیک، عنوان کزد: تعویق کسب سهمیه را به نفع خودم می‌دانم چون فرصت بیشتری برای آمادگی من وجود دارد. همیشه در فصل بهار بهتر و آماده‌تر هستم هرچند تمرینات زمستانه من خوب نبود اما امیدوارم در فصل بهار رکوردهای من بهتر شود.

 

وی درباره اینکه فکر می‌کند در ترکیب تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت یا خیر، اظهارداشت: این به تمهیدات فدراسیون برمی‌گردد. من از سال ۲۰۱۸ در تمرینات کانوی ۲ نفره تمرکز کرده‌ام حالا هم این فرصت هست که این قایق را آماده کنیم. اینکه من در ترکیب هستم یا نه، به زمان ۱۵ تا ۲۰ روز قبل از اعزام برمی‌گردد و مربی هم در این خصوص تشخیص می‌دهد. الان نمی‌توانم بگویم من در ترکیب هستم یا خیر.

عضو تیم ملی قایقرانی ایران یادآور شد: در گرفتن سهمیه نباید فراموش کنیم که فقط نفر اول آسیا به المپیک می‌رود و مثل سایر رشته‌ها نیست که چند نفر سهمیه بگیرند. بنابراین کسب سهمیه خیلی راحت نیست.

دیدگاه‌ها