کد خبر : 1732495 | 01 بهمن 1399 ساعت 10:06 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی‌نسب: سه امتیاز با صدر فاصله داریم

تیم شهرداری آستارا دیروز و در هفته دهم لیگ یک در خانه تیم پارس جنوبی جم تن به شکست 3-1 داد. اما این تیم با اختلاف 3 امتیازی با صدرنشین می تواند یکی از گزینه های صعود باشد.

حسینی‌نسب: سه امتیاز با صدر فاصله داریم 

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی حسینی نسب – مربی شهرداری آستارا در خصوص این بازی می گوید: پارس جنوبی باخت های متوالی داشت و به دنبال جبران امتیازات از دست رفته در بازی با ما بود. تمرینات خوبی را برای موفقیت دراین بازی پشت سر گذاشته بودیم و هدف این بود که با امتیاز میدان را ترک کنیم اما اتفاقات در جریان بازی آنطور که ما پیش بینی کرده بودیم پیش نرفت. با این حال جای نگرانی نیست. اختلاف ما با صدر تنها 3 امتیاز است و تلاش خواهیم کرد در بازی آینده شکست در این بازی را فراموش کنیم. 

 

بازیکن سابق تیم های ذوب آهن و پیکان با ابراز خرسندی از حضور تیم شهرداری آستارا و کار در کنار پایان رافت؛ گفت: با وجوداین باخت باید بگویم ما شرایط خوبی در تیم داریم. در تمرینات به دنبال پیشرفت فنی تیم هستیم و برخی از اهداف تاکتیکی محقق شده است. قطعا ایراداتی وجود دارد و ما تلاش می کنیم این ایرادات برای بازی های آینده برطرف شود. بازی با پارس جنوبی برخی از ضعف های ما را عیان کرد. ما اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کنیم. هدف ما حضور شایسته در بازی ها است و اعضای هیات مدیره باشگاه و مدیریت به خوبی از تیم حمایت می کنند. 

 

حسینی نسب در پایان گفت: امیدوارم در روزهای آینده تماشاگران موفق به حضور در استادیوم شوند. دراین صورت ما با امیدواری بیشتری به مصاف حریفان خواهیم رفت. ما در سایه نتیجه گیری به نیروهای بومی هم بهاء می دهیم تا شهرداری آستارا آینده خوبی در فوتبال پیدا کند.

دیدگاه‌ها