کد خبر : 1732508 | 01 بهمن 1399 ساعت 11:01 | 81.2K بازدید | 7 دیدگاه

چشم گرده شده دنیا - واکنش به بازوهای تنومند

نه! تو فرناندو تورس ما نیستی!

هواداران لیورپول از دیدن ظاهر جدید فرناندو تورس، ستاره سابق تیم‌شان، متحیر شده اند.

نه! تو فرناندو تورس ما نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندو تورس 18 ماه پس از بازنشستگی از فوتبال با ظاهری جدید در برابر دوربین ها حاضر شد و نه تنها هواداران خود را شگفت زده کرد به نظر می رسد این فوتبالیست سابق همچنان از آمادگی جسمانی فوق العاده ای نیز برخوردار است.

هواداران لیورپول پس از دیدن عکس های جدید فرناندو تورس و تغییرات جدی که در فیزیک او به وجود آمده، حسابی از خود بی خود شده اند.

تورس که از ابتدای این هفته به سرمربیگری تیم دوم اتلتیکو مادرید منصوب شده است، با وجود آویختن کفش هایش به عنوان بازیکن فوتبال، همچنان از آمادگی فوق العاده ای برخوردار است.

 

1564283

 

تورس که همیشه بازیکنی لاغراندام بود، به خاطر سرعت مانند برق و بادش در آنفیلد معروف بود. او البته هرگز بازیکن ضعیفی نبود، اما هیچکس او را به عنوان فوتبالیستی تنومند و با بالاتنه ای عضلانی نمی شناخت!

عکس هایی که به تازگی از تورس در شبکه های اجتماعی منتشر شده نشان می دهد که او پس از بازنشستگی از فوتبال حسابی به ساختن بدنش پرداخته.

تورس که با پیراهن AW8 جلوی دوربین ها ظاهر شده بود، برای تبلیغ این شرکت چندین ژست مختلف هم برای عکاسان گرفت و فیزیک تازه اش باعث شد که هواداران نه تنها به چشمان خود شک کنند که صحت عکس ها را نیز زیر سوال ببرند.

 

1564290

 

بعضی از هواداران فوتبال گفتند که تورس شاید می خواهد به خط دفاع لیورپول بازگردد و عده ای به این موضوع اشاره کردند که نمانیا ویدیچ، بازیکن سابق منچستر یونایتد و رقیب روزهای فوتبال تورس، با دیدن این عکس ها حتما دچار کابوس شده است.

 

بعضی از واکنش ها به ظاهر جدید تورس از این قرار بود:

 

- لازمه که راجع به ماهیچه های فرناندو تورس صحبت کنیم.

1564276

 

 

-قراره در مسابقات کشتی نمایشی شرکت کنه؟

 

-اون بدنِ ساخته شده چه کابوسی به ویدیچ بده!

 

-کی تورس تبدیل به این شد؟

 

-این هیولا رو برگردونید!

 

-تازه ویدیوش رو دیدم، عجب وزنی گرفته!

 

-بدن رو ساخته که بتونه دفاع وسط بشه؟

 

-فرناندو تورس یا هالک؟

 

-تازگی‌ها هیچ چیزی راجع به تورس ال نینو(بچه) نیست!

1564278

 

 

- به نظر میاد فرناندو تورس از بازنشستگی استفاده کرده تا بدن رو بسازه

1564286

دیدگاه‌ها