کد خبر : 1732528 | 01 بهمن 1399 ساعت 12:34 | 22.6K بازدید | 3 دیدگاه

چلسی به دنبال یک سرمربی باتجربه برای جانشینی لمپارد

به دنبال افزایش فشارها بر فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، پس از باخت این تیم برابر لستر، مدیران چلسی به دنبال جایگزینی او با یم سرمربی باتجربه هستند.

چلسی به دنبال یک سرمربی باتجربه برای جانشینی لمپارد

به گزارش "ورزش سه"، ششمین باخت چلسی در این فصل از لیگ برتر، موجب شد تا فشارها بر سرمربی این تیم شدت بگیرد. انتظار می رود لمپارد به زودی از نیمکت آبی ها اخراج شود و گفته می شود که مدیران این تیم به دنبال یک سرمربی باتجربه برای جانشینی لمپارد هستند.

به رغم خریدهای گران قیمت لمپارد در چلسی و وعده قهرمانی در لیگ برتر، این تیم اکنون در رده هشتم جدول قرار دارد و روز به روز بیشتر در بحران فرو می رود.

رومن آبراموویچ، مالک چلسی، در تابستان بیش از 270 میلیون یورو برای خرید بازیکنانی ماننند کای هاورتز، تیمو ورنر، حمیدزیچ و بن چیلول خرج کرد و بعید به نظر می رسد که او و یا هیچ مدیر دیگری چنین شرایطی را در چلسی بیش از این تحمل کند.

 

1564311

 

لمپارد اما پس از باخت دیشب گفت که می تواند این فشارها را تحمل کند و با دانستن اینکه چلسی آماده رقابت نیست، سرمربیگری این تیم را پذیرفته.

لحن لمپارد اما روز به روز تغییر کرده و هر بار وعده رسیدن به روزهای موفقیت چلسی به تاریخ دورتری حواله داده می شود و در مقابل از هواداران می خواهد که صبور باشند.

 

تنها نکته مثبت در کارنامه لمپارد این است که باوجود چنین روند ضعیفی، آبی ها در رده هشتم، فقط 9 امتیاز از بالای جدول جدول فاصله دارند. چلسی هنوز می تواند اوضاع را به نفع خود تغییر دهد، اما ممکن است این کار با یک سرمربی جدید راحت تر باشد. توماس توخل، جولیان ناگلزمان، رالف هاسن‌هوتل، مکس آلگری یا حتی برندن راجرز از لستر گزینه های چلسی برای جانشینی لمپارد هستند. لمپارد در چلسی همیشه یک اسطوره خواهد بود، اما ممکن است مدت زمان زیادی سرمربی این تیم باقی نماند.

دیدگاه‌ها