کد خبر : 1732529 | 01 بهمن 1399 ساعت 12:38 | 18.4K بازدید | 3 دیدگاه

طارق هست بشار نیست

بازیکن سابق پرسپولیس غایب بزرگ لیست عراق

خبری از بشار رسن ستاره سابق پرسپولیس در جدیدترین لیست تیم ملی عراق نیست.

بازیکن سابق پرسپولیس غایب بزرگ لیست عراق

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق که یکی از حریفان اصلی ایران در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی است و خود را برای از سرگیری این رقابت ها آماده می کند، به دنبال انجام بازی دوستانه است.
اما سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی عراقی ها در حالی فهرست ۲۳ نفره تیمش را برای بازی دوستانه با کویت اعلام کرده است که نامی از «بشار رسن» هافبک سابق پرسپولیس و فعلی تیم القطر در این فهرست قرار ندارد.


عدم دعوت از بشار برای این دیدار دوستانه کمی عجیب به نظر می رسد بخصوص آنکه این بازیکن از مهره های اصلی کاتانچ در تیم ملی عراق بوده و علاوه بر این، او حضور موثر و عملکرد خوبی در زمان حضور در پرسپولیس داشت و پس از جدایی از جمع سرخپوشان، حالا برای دومین مرتبه به تیم ملی کشورش نیز دعوت نشده است.

 

1564314

 

فهرست تیم ملی عراق برای بازی با کویت به شرح زیر است:
دروازه‌بانان: جلال حسن، محمد حمید، فهد طالب.
مدافعان: علا مهاوی، مصطفی محمد، سعد ناطق، میثم جبار، احمد ابراهیم، علی فائز، ضرغام اسماعیل.
هافبک‌ها: امجد عطوان، حسین علی، مزین فیاض، ابراهیم باییش، حسن رائد، فیصل جاسم، همام طارق، محمد قاسم.
مهاجمان: شرکو کریم، علا عبدالزهرا، ایمن حسین، سجاد جاسم و مراد محمد.

این در حالی بود که «همام طارق» هافبک سابق استقلال هم در اردوی قبل دعوت نشده بود اما در این اردو وی به جمع ملی‌پوشان عراق اضافه خواهد شد اما «بشار رسن» برای دومین بار متوالی پس از ترک پرسپولیس در فهرست تیم ملی کشورش جای نگرفت.
تیم های ملی ایران و عراق رقابت سختی در مرحله مقدماتی حضور در جام جهانی دارند. این دو تیم باید در تابستان سال 1400 به مصاف هم بروند. دیداری که می تواند تکلیف حضور ایران در مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی 2022 را روشن کند.

دیدگاه‌ها