کد خبر : 1732538 | 01 بهمن 1399 ساعت 13:46 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیام آتشین کاوانی به یونایتدها: ما باید بجنگیم!

کاوانی، ستاره منچستریونایتد، از هم تیمی هایش خواسته تا در بازی برای فولام جنگنده ظاهر شوند.

پیام آتشین کاوانی به یونایتدها: ما باید بجنگیم!

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی منچستریونایتد برابر فولام، مهاجم اروگوئه‌ای این تیم، در مصاحبه ای با به زبان آوردن صحبت هایی آتشین و حماسی، از هم تیمی هایش خواسته که در هر بازی بجنگند.

ادینسون کاوانی به شیاطین سرخ هشدار داده که نمی توانند بازی برابر فولام را ساده بگیرند و باید بجنگند تا موقعیت خود در جدول رده بندی لیگ برتر را حفظ کنند.

 

منچستریونایتد پس از یک شروع نه چندان خوب توانست خود را به صدر جدول لیگ برتر برساند و برای اولین بار پس از سر الکس فرگوسن، صدرنشین لیگ برتر شود. هر چند برد دیشب لستر برابر چلسی، صدرنشینی را از یونایتد گرفت و این تیم در حال حاضر در رده دوم جدول قرار دارد.

یونایتد در 9 بازی از 12 بازی گذشته خود در لیگ برتر پیروز شده است.

 

1564328

 

کاوانی انتظار دارد که برابر فولام امتحان سختی در پیش داشته باشند چرا که فولاام برای فرار از سقوط می جنگد و از سوی دیگر معتقد است که او و هم تیمی هایش در یونایتد نباید اجازه دهند روند خوبی که پس از ماه ها تلاش به دست آورده اندف مخدوش شود.

 

کاوانی گفت: "فکر می کنم یکی از مهمترین چیزهایی که زمان به میدان رفتن در هر بازی باید به یاد داشته باشیم، این است که ما منچستریونایتد هستیم و جدای از اینکه در صدر جدول هستیم یا در هر جایگاه دیگری، هر تیمی که برابر منچستریونایتد بازی می کند، سعی می کند که بهترین نمایش خود را در برابر این تیم داشته باشد و یونایتد را شکست دهد.

وقتی در PSG بودم هم همین شرایط را داشتیم. تیم ها سعی می کنند دست به انجام ناممکن ها بزنند تا بتوانند در برابر یکی از بهترین و افسانه ای ترین تیم های جهان پیروز شوند.

اطمینان از اینکه ما روی این مهم تمرکز داریم و حواسمان به این موضوع هست، باید به ما برای جنگیدن برای این نشان انرژی دهد.

 

1564330

 

و در حال حاضر اینکه در بالای جدول لیگ هستیم هم باید به ما نیرویی مضاعف برای جنگیدن و ماندن در هیم جایگاه را بدهد. به همه این دلایل ما باید آماده و از نظر روحی حاضر برای رقابت باشیم.

همیشه گفته ام، مسئله مهم این نیست که در چند بازی پیروز شوی، مسئله مهم این است که ثبات داشته باشی و همیشه آماده رقابت باشی؛ در هر بازی و برای هر توپ بجنگی و تا حد نهایت در هر موقعیتی که در بازی پیش می آید تمرکز داشته باشی.

و این چیزی است که در نهایت به تو اجازه می دهد به هدف نهایی ات برسی."

دیدگاه‌ها