کد خبر : 1732554 | 01 بهمن 1399 ساعت 14:45 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

ویکتور فونت:

امسال بارسا برای هالند و امباپه پول ندارد

یکی از نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا معتقد است این باشکاه تابستان پیش رو برای جذب ستارت های بزرگ بودجه لازم را ندارد.

امسال بارسا برای هالند و امباپه پول ندارد

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا قرار بود 5 بهمن بر گزار شود ولی به دلیل شرایط قرنطینه کاتالونیا به تعویق افتاد و زمانش 10 یا 17 اسفند خواهد بود.

ویکتور فونت همراه با خوان لاپورتا و تونی فریکسا سه نامزد نهایی انتخابات ریاست بارسلونا هستند و هر کدام معتقدند بارسا را با پروژه های خود متحول خواهند کرد.

 

 

1555837

 

 

ویکتور فونت در مصاحبه با اسپورت و در مورد برنامه هایش برای خریدهای تابستانی گفت:« نباید هوادار را فریب داد و وعده توخالی دادن درست نیست. واقعیت بارسلونا این است که امسال برای خرید ستاره های بزرگی چون کیلیان امباپه و ارلینگ هالند پول نداریم ولی می توانیم همین زمستان اریک گارسیا(مدافع 21 ساله اسپانیایی) را از سیتی جذب کنیم. امروز با کارلس توسکتس(مدیر موقت) و دو کاندیدای دیگر جلسه ای داریم و در مورد خرید گارسیا بحث خواهیم کرد. معتقدم این کار باید هر چه سریعتر انجام شود.»

 

 

1552144

 

 

ماندنی شدن مسی:« مسی می تواند خرید بزرگ تابستانی ما لقب بگیرد و می دانم که دوست دارد بماند. من با او شخصا حرف نزده ام ولی ژاوی این کار را انجام داده است. مسی یک پروژه برنده می خواهد و ما می توانیم با برنامه های مان او را برای تمدید متقاعد کنیم. مسی بارسا را ترک نمی کند.»

 

 

1564294

دیدگاه‌ها