کد خبر : 1732555 | 01 بهمن 1399 ساعت 14:59 | 30.7K بازدید | 1 دیدگاه

ملاقات گرم فلورنتینو پرز با رونالدو و آنیلی در تورین

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید روز گذشته در تورین بود و با کریستیانو رونالدو و نیز اندره آ انیلی مالک یوونتوس دیدار کرد.

ملاقات گرم فلورنتینو پرز با رونالدو و آنیلی در تورین

به گزارش "ورزش سه"، رئیس رئال مادرید روز گذشته در تورین بود و با اندره آ آنیلی مالک باشگاه یوونتوس و رئیس دوره ای اتحادیه باشگاه های اروپایی، دیدار کرد. هدف از این جلسه، گفت و گو در مورد برگزاری سوپرلیگ اروپایی بود.

 

 

1557342

 

 

لیگی که قرار است از سال 2024 برگزار شود و رقیبی جدی برای لیگ قهرمانان اروپا باشد. هنوز برگزاری این لیگ جنبه رسمی به خود نگرفته و مخالفانی جدی در فیفا و یوفا دارد ولی رئال و یوونتوس از جمله باشگاه هایی هستند که به برگزاری این لیگ اصرار دارند و آن را برای رشد اقتصادی باشگاه های بزرگ اروپا ضروری می دانند.

ابتدا قرار بود هفته گذشته آنیلی به مادرید برود ولی به دلیل بارش برف سنگین در این شهر و مناطق گسترده ای در اسپانیا، تصمیم بر این شد که پرز پس از بهتر شدن شرایط جوی، راهی تورین شود.

 

 

1069967

 

 

پرز در این سفر با کریستیانو رونالدو نیز دیدار داشت. این دو ملاقات بسیار گرمی با یکدیگر داشتند و مشخص نیست در مورد بازگشت احتمالی رونالدو به رئال نیز بحث صورت گرفته است یا خیر. طبق ادعای منابع اسپانیایی، ارتباط بین پرز و رونالدو اکنون در بهترین حالت ممکن قرار دارد و دو طرف اختلافات دو سال و نیم پیش را کاملا کنار گذاشته اند.

 

دیدگاه‌ها