کد خبر : 1732601 | 01 بهمن 1399 ساعت 17:59 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

مانژوکیچ: میلان نگران من نباشد

ماریو مانژوکیچ مشتاق بازی کردن و قرار گرفتن در ترکیب تیم میلان است.

مانژوکیچ: میلان نگران من نباشد

به گزارش "ورزش سه"، شایعات به حقیقت پیوسیت و بالاخره باشگاه میلان اعلام کرد برای انتقال شش ماهه ماریو مانژوکیچ با او به توافق رسیده است. حالا این ستاره باتجربه و کروات از همبازی شدن با زلاتان ابراز رضایت کرده و از انتقال به میلان با این پیشینه بزرگ بسیار خوشحال است.

 

ماریو مانژوکیچ گفت: "دلایل مختلفی برای انتخاب میلان وجود دارد. روسونری باشگاهی با پیشینه ای عظیم بوده است و بلندپروازی های من را برآورده می کنیم. همه ما می دانیم نام میلان یادآور چه چیزی است. من اخیرا سخت تمرین کردم تا باشگاه مهمی مانند میلان برای خریدم وارد عمل شود. در این مدت تمرینات زیادی انجام داده ام و نزدیکان من می دانند که چقدر تلاش کرده ام تا اطمینان یابم آماده فتح عناوین قهرمانی هستم، بنابراین میلان نگران سطح آمادگی من نیست.

 

1564380

 

خوشحالم که سیمون کیائر اینجاست، من او را از زمان حضور در ولفسبورگ می شناسم و ما اوقات خوبی را با هم در آن تیم گذراندیم. او با عملکرد خود ثابت کرده که ستون میلان است. چند روز پیش نیز با آنته ربیچ تماس گرفتم و به او گفتم راهی میلان می شوم.

 

هم تیمش شدن با زلاتان؟ من از جوانی روند پیشرفت زلاتان را دنبال می کردم و حالا خوشحالم که بالاخره با او هم تیمی شده ام. هر دو ما تشنه موفقیت هستیم. زلاتان هنوز یک جانور درنده در زمین است و من نیز سعی خواهم کرد که مانند او باشم. من فکر می کنم ما در کنار هم بسیار خوب ظاهر خواهیم شد.

 

باشگاهی مانند میلان همیشه اهداف و آروزهای های بزرگی دارد. اما من به این مسئله عادت دارم و مشکلی نیست، زیرا به همین دلیل است که ما فوتبال بازی می کنیم. میلان باشگاهی خاص است. وقتی نام میلان را می آورید همه می دانند در مورد چه چیزی صحبت می کنید. تاریخ میلان فوق العاده است و قهرمانان بزرگی در اینجا بازی کرده اند. کل دنیا شیفته میلان است و من نمی توانم برای شروع صبر کنم."

دیدگاه‌ها